بهترین راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام را می توانید در این مقاله پیدا کنید، راهکارهایی که به شما کمک خواهند کرد بتوانید در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه و یا بدون هزینه تعداد فالوور  های واقعی خود را به شکل ارگانیک افزایش دهید، بدون این که از طرف اینستاگرام دچار مشکل شوید را در این بخش از آموزش اینستاگرام بررسی می کنیم.

بر کسی پوشیده نیست که فرصت های تجاری در اینستاگرام مارکتینگ همچنان در حال رشد هستند. شما می توانید با راهکارهای جدید به خوبی از ویژگی های این پلتفرم استفاده کنید و کسب و کار خود را پرسودتر از گذشته کنید. تنها راهکاری که می تواند شما را به اهداف اینستاگرامی برساند، افزایش تعداد فالوور از راه های قانونی است.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک رشد دهیم و افزایش فالوور  داشته باشیم؟

خوشبختانه، چندین راه وجود دارد که می توانید بلافاصله انجام دهید تا هزاران فالوور واقعی برای حساب شخصی یا حرفه ای اینستاگرام خود جمع آوری کنید. مهمترین کار این است که بدانید زمان و تلاش خود را کجا سرمایه گذاری کنید تا بتوانید تعداد فالوور  های خود را بیشتر کنید.

البته همه ما می دانیم که تنها راه برای تأثیرگذاری واقعی بر اهدافتان، رشد ارگانیک است. برخی از کاربران در اینستاگرام فالوور های جعلی می خرند و برخی دیگر از ربات ها استفاده می کنند؛ و اگرچه اینها می توانند تعداد فالوور های شما را افزایش دهند، اما تأثیر واقعی بر تجارت شما نخواهند داشت.

به علاوه، سالهاست که این نوع از راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام از طرف اینستاگرام کنار گذاشته شده است، زیرا اینستاگرام قبلاً الگوریتم خود را برای شناسایی فعالیت های جعلی در این پلتفرم اصلاح کرده است؛ بنابراین، در حالی که ترفندهای اینستاگرامی مانند خرید فالوور  فیک می توانند تعداد فالوور های شما را افزایش دهند، انتظار داشته باشید موفقیت شما کوتاه مدت باشد. برخی از راهکارها مانند خرید فالوور فیک، حتی می توانند خطرناک باشند.

اما گول نخورید، راه هایی وجود دارد که می توانید با خیال راحت رشد ارگانیک خود را از طریق اینفلوئنسرها و بلاگرها تقویت کنید. این نوع راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام معتبر بوده و هیچ مشکلی برای پیج کاری و یا شخصی شما به وجود نمی آورد.

در این مقاله، چند استراتژی مهم و کاربردی را مورد بحث قرار می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید فالوور  های پیج خود را افزایش دهید، توجه کنید راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام توسط متخصصان این حوزه گردآوری شده و کاملا معتبر هستند.

بهترین راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام

دو راه وجود دارد که می توانید دنبال کننده های خود را به صورت ارگانیک در اینستاگرام افزایش دهید؛ اما مهم نیست که کدام روش را انتخاب می‌کنید، برای شما زمان یا پول هزینه خواهد داشت. ما هر دو روش را به شما ارائه خواهیم کرد و شما می توانید بهترین روش را برای خود انتخاب کنید.

ما می دانیم که همه افراد، ساعت ها وقت آزاد ندارند تا روی رشد حساب اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنند؛ بنابراین، می‌خواهیم راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام را در اینجا برای کسانی که وقتشان برایشان ارزشمند است اضافه کنیم.

کمک گرفتن از افراد مشهور یا اینفلوئنسر ها :

آیا بالا بردن فالوور اینستاگرامی با کمک افراد مشهور یا اینفلوئنسر اکانت شما در اینستاگرام مسدود می شود ؟ خیر، این نوع بازاریابی اینستاگرام راهی قانونی برای افزایش فالوور های اینستاگرام خود به صورت ارگانیک است، بنابراین لازم نیست نگران مسدود شدن فعالیت در پلتفرم اینستاگرامی خود باشید.

اینفلوئنسر در حال ظبط ویدیو

این کار جزو بهترین راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام است، شما با کمترین هزینه می توانید فالوور های زیادی جذب کنید، فقط کافیست از بازاریابی افراد مشهور یا اینفلوئنسر استفاده کنید. فقط کافیست افراد مشهور و یا اینفلوئنسر چندین تبلیغ از حساب اینستاگرامی شما در حساب خود انتشار دهند، مطمئن باشید هزاران فالوور  واقعی به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.

بنابراین هرگز نباید نگران مسدود شدن اکانت اینستاگرام خود باشید زیرا این راه قانونی بوده و افرادی که پیج شما را فالوور می کنند همگی واقعی هستند.

یک مسابقه را در حساب کاربری خود میزبانی کنید:

مردم شرکت در مسابقات را به دلیل جوایز دوست دارند و شما می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. می توانید از مردم بخواهید در ازای یک محصول یا خدمات، دوستان خود را در نظرات تگ کنند یا صفحه شما را لایک کنند. این کار مانند جادو برای افزایش تعداد فالوور ها و افزایش تعامل شما با مخاطبان خود عمل می کند.

برگزاری مسابقه را می توان جزو راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام دانست. با این کار می توانید در عرض چند روز هزاران فالوور را به خود جذب کنید. تعداد فالوور ها به میزان جوایز و ارزش جوایزی دارد که قرار است به مخاطبان خود هدیه دهید.

تبلیغات در اینستاگرام را امتحان کنید:

یکی دیگر از راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام، انجام تبلیغات گسترده در پیج های هدف است. شما باید در پیج هایی حساب کاربری خود را تبلیغ کنید که به اهداف شما نزدیک هستند، برای مثال، اگر در حوزه پوشاک فعالیت می کنید، بهتر است پیج هایی معروفی که در زمینه پوشاک فعالیت می کنند را مد نظر قرار دهید و یا حساب هایی که مخاطب واقعی آنها بیشتر است. با این کار می توانید نتیجه بهتری از تبلیغات داشته باشید.

مطمئناً، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید حساب اینستاگرامی خود را به صورت رایگان یا با کمترین هزینه تبلیغ کنید، اما به این نکته توجه کنید که نتیجه گیری از تبلیغات مدتی طول خواهد کشید، پس باید صبور باشید. از طرف دیگر، تبلیغات در اینستاگرام، محتوای شما را در معرض دید طیف وسیع تری از مخاطبان قرار می دهد و به طور کلی فروش شما نیز بیشتر خواهد شد.

از تعداد مناسب هشتگ استفاده کنید:

از راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام می توان به استفاده مناسب هشتگ اشاره کرد. اگر بخواهم بیشترین دسترسی را داشته باشم، احتمالا باید از حداکثر تعداد هشتگ استفاده کنیم؛ اما هشتگ های بیشتر مساوی است با دسترسی کمتر. احتمالاً نمی خواهید از تمام ۳۰ هشتگ موجود استفاده کنید، زیرا به اندازه کافی دسترسی نخواهید داشت.

هرچه از هشتگ های بیشتری استفاده کنید، افراد کمتری را خواهید دید و هرچه کمتر از هشتگ ها استفاده کنید، دسترسی بیشتری به افرادی خواهید داشت.

به همین دلیل، توصیه می شود که فقط از پنج تا نه هشتگ استفاده کنید که بیش از حد به جایگاه شما مرتبط هستند. این موضوع به شما بیشترین دسترسی را در مرتبط ترین زمینه ها برای به دست آوردن فالوور های ارگانیک اینستاگرام خواهد داد.

شما فالوور هایی می خواهید که به کاری که انجام می دهید علاقه مند باشند. در درجه اول استفاده از عباراتی که مختص صنعت شما نیست منجر به جذب تعداد کمی از فالوور می شود. در این صورت، شما باید از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنید که مخاطبان هدف شما به طور خاص آن ها را مرور می کنند.

هرچه دقیق تر باشید، علاقه مندی افرادی که جذب می کنید بیشتر می شود و احتمال اینکه آنها جزو فالوور شما شوند بیشتر می شود. پیشنهاد می کنم از این نوع راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید.

محتوای خاص و مناسب تولید کنید:

برای داشتن فالوور بیشتر، علاوه بر این که باید محتوای بصری و ویدیوهای پر زرق و برق در اینستاگرام بسازید، باید محتوای شما خاص باشد، خاص بودن محتوا می تواند مخاطبان بیشتری را جذب حساب کاربری شما کند. با کمی جستجو در اینستاگرام به راحتی می توان اهمیت تولید محتوای خاص را درک کرد؛ اما قطعا نباید تولید محتوای بی کیفیت را نادیده بگیرید.

یکی از ویژگی های کلیدی محتوای خوب در اینستاگرام این است که می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند، بنابراین محتوای شما به افراد زیادی نشان داده خواهد شد. مطمئن باشید تولید محتوای خلاقانه و خاص یکی از راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام است.

نتیجه گیری 

دیگر راهکارهایی مانند خرید فالوور یا استفاده از ربات ها به پایان رسیده است. این ترفندها با این که ممکن است تعداد فالوور های شما بیشتر کند؛ اما این کار مدت کوتاهی عمر خواهد داشت، ضمن این که می تواند حساب شما را با خطر روبرو کند و این که قطعا فروش بیشتری و درآمد بالایی نخواهید داشت زیرا بیشتر فالوور های شما فیک هستند؛ اما با کمک راهکارهای مناسب می توانید تعداد فالوور های واقعی را بیشتر کنید.

هدف بزرگ در اینستاگرام افزایش فالوور و فروش محصول یا ارائه خدمات خاص به مخاطبان بیشتر است، اما باید به این موضوع توجه کنید که زیاد بودن فالوور موفقیت در اینستاگرام را تضمین نمی کند، بلکه شما در کنار آن باید اهداف بازاریابی اجتماعی خود را نیز به خوبی انجام دهید و تعامل خوبی با تمامی مخاطبان داشته باشید.

به دلایلی فکر کنید که چرا فالوور اینستاگرام بیشتری می خواهید. تمرکز بر این اهداف برای به ثابت ماندن حساب اینستاگرام شما کمک می کند. البته ما در این مقاله به راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام اشاره کرده ایم که میتواند به شما کمک کند تا تعداد فالوور های بیشتری داشته باشید.

مواردی که در این مقاله ذکر شد، موثرترین و مهمترین راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام هستند، اما به یاد داشته باشید که صرف داشتن فالوور بیشتر، دلیل بر موفقیت نیست، شما باید بتوانید به خوبی با فالوور های خود تعامل داشته باشید و آنها را راضی کنید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند تا درآمد شما بیشتر شود. در واقع این کار منجر به رشد واقعی حساب اینستاگرامی شما می شود.