اگر در اینستاگرام فعالیت کرده باشید باشید قطعا به دنبال آموزش اینستاگرام درباره ی دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری هستید، نگران نباشید، در حال حاضر چندین روش برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

طبق آمار منتشر شده، کاربران اینستاگرام روزانه بیش از ۸۰ میلیون عکس، فیلم و کلیپ در این شبکه آپلود می کنند. ما روزانه صدها نوع عکس، فیلم و کلیپ در فید خبری خود می بینیم و گاهی اوقات عکس ها و کلیپ های بسیار خوبی پیدا می کنید که ممکن است بخواهیم آنها را دانلود و در گالری خود ذخیره کنیم.

آشنایی با روش های مختلف دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری

متاسفانه راهی مستقیم و بدون دردسر برای ذخیره، عکس، فیلم و کلیپ در شبکه اینستاگرام وجود ندارد؛ اما نگران نباشید، همیشه روش های جایگزین زیادی برای انجام آن وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. توصیه می کنم مطالب ما را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه کلیپ ها و ویدیوهای اینستاگرام را به راحتی در گالری ذخیره کنید.

 استفاده از برنامه InstaSave:

instasave برای دانلود فیلو عکس از اینستاگرام

InstaSave یک ابزار مفید برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری است که می توانید با انجام چند مرحله ساده آن را انجام دهید:

مرحله اول: برنامه رایگان InstaSave را دانلود و نصب کنید

مرحله دوم: لینک یا همان پیوند ویدیوی اینستاگرام را کپی کنید و آن را در InstaSave .get video link قرار دهید.

مرحله سوم: در برگه پیش نمایش، انتخاب کنید که آیا می خواهید ویدیو را دانلود کنید یا خیر.

مرحله چهارم: برای ذخیره ویدیو روی دانلود کلیک کنید. همه ویدیوها های دانلود شده به گالری شما و همچنین بخش دانلود می‌روند و در دسترس خواهند بود.

استفاده از برنامه Toolzu:

یکی از همه کاره ترین ابزارهای تبلیغاتی Toolzu است. به شما این امکان را می‌دهد که عکس پروفایل، ویدیوها، عکس‌ها، حتی ویدیوهای یک شخص را در استوری یا IGTV دانلود کنید. تنها چیزی که نیاز دارید URL دقیق برای دریافت یک عکس یا ویدیوی خاص است.

استفاده از برنامه Video Downloader for Instagram:

شاید راحت ترین روش برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری استفاده از برنامه Video Downloader for Instagram باشد. برای انجام دادن این کار، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله اول: دانلود و نصب برنامه Video Downloader for Instagram
  • مرحله دوم: باز کردن اینستاگرام و انتخاب فیلم و کلیپ مورد نظر
  • مرحله سوم: کلیک بر روی تنظیمات یا همان سه‌نقطه بالای پست
  • مرحله چهارم: انتخاب عبارت Share از بخش سه‌نقطه بالای پست
  • مرحله پنجم: از میان برنامه ها باید Video Downloader for Instagram را انتخاب کنید
  • مرحله ششم: بعد از وارد شدن به برنامه گزینه دانلود را کلیک کنید تا فیلم و کلیپ شما دانلود شده و به گالری انتقال داده شود.

استفاده از برنامه Regrammer برای سیستم‌عامل iOS:

نرم افزار regrammer برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

اگر از با سیستم‌عامل ios استفاده می کنید، نگران نباشید برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری فقط کافیست برنامه Regrammer را روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای این کار بهتر است:

  • مرحله اول: ابتدا برنامه Regrammer را از Regrammer دانلود کنید
  • مرحله دوم: در اینستاگرام به دنبال پست ویدیویی مدنظرتان باشید
  • مرحله سوم: روی تنظیمات یا همان سه‌نقطه گوشه سمت راست ضربه بزنید
  • مرحله چهارم: از میان گزینه های موجود، باید Copy the URL را انتخاب کنید
  • مرحله پنجم: در این مرحله وارد برنامه Regrammer شده و در بخش URL و لینک کپی شده را در آنجا قرار دهید
  • مرحله پنجم: دانلود را انتخاب کنید تا فیلم و کلیپ مد نظر وارد گالری شما شود.

مقاله مرتبط:” آموزش کامل بازیابی رمز اینستاگرام

استفاده از اپلیکیشن cache

با کمک این برنامه هر کدام از کلیپ هایی که در اینستاگرام به صورت کامل مشاهده کنید دانلود شده و به گالری شما اضافه می شود. نکته ای که برای این برنامه وجود دارد این است که باید فیلم مورد نظر را به صورت کامل ببینید.

برای استفاده از این برنامه گوشی شما به File Manager نیاز دارد، اگر از آن پشتیبانی نمی کند، بهتر است از برنامه مشابه یعنی ASUS File Manager استفاده کنید. کار کردن با این برنامه ها کمی مشکل است، پیشنهاد می کنم از برنامه های قبلی گفته شده در این مقاله استفاده کنید تا در زمان کوتاهی و بدون دردسر اقدام به برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری کنید.

استفاده از وب سایت های آنلاین:

اگر می خواهید برنامه ای روی گوشی همراه خود نصب نکنید می توانید از وب سایت ها برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری استفاده کنید. این روزها وب سایت های زیادی وجود دارد که کار دانلود از اینستاگرام را برای شما راحت کرده است.

فقط کافیست از بخش تنظیمات یا همان سه نقطه سمت راست، لینک فیلم هایی که مد نظر شماست کپی کرده و وارد سایت کنید تا بدون دردسر فایل مورد نظر برای شما دانلود شود. از مهمترین این وب سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری با کمک وب ‌سایت toolzu:

 صحفه کپی لینک فیلم یا عکی از اینستاگرام در سایت toolzu

مناسب ترین وب سایت برای دانلود فیلم از اینستاگرام، رابط کاربری این وب سایت بسیار ساده و کاربر پسند است، برای دانلود فقط کافیست وارد وب سایت شده و در منو آن گزینه Services را انتخاب و از زیر بخش ها وارد Video و Downloader شوید و بعد لینک کپی شده از اینستاگرام را در این بخش قرار دهید تا ویدیو دانلود و به گالری شما اضافه شود.

۲. دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری با کمک وب ‌سایت igram:

igram یک سایت عالی برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

اگر می خواهید سریع فیلم و کلیپ مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید، به وب سایت igram وارد شده و لینک پست یا استوری را در آن وارد کنید تا در کوتاه ترین زمان ویدیو دانلود و به گالری شما اضافه شود. با کمک این وب سایت در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

نتیجه گیری

با گسترش اپلیکیشن ها و وب سایت ها مختلف، شما آزادی عمل بیشتری برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام و ذخیره در گالری دارید، شما متناسب با سلیقه خود می توانید از این روش ها استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاهی فایل مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

برخی از این برنامه ها سرعت عمل بالایی در دانلود از اینستاگرام دارند و می توانند هم ویدیو و هم تصاویر را دانلود کنند، بنابراین بهتر است در انتخاب آنها دقت داشته باشید. برای این که بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید، توصیه می کنم این مقاله را مطالعه و از روش های آن استفاده کنید.