کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان یا بیشتر آرزو نیست بلکه یک هدف کوچک است که با کمی تلاش خواهید توانست به آن دست پیدا کنید. این روزها اینترنت منبع و فضای خوبی برای ایجاد کسب و کارهای پرسود است.

این روزها هزاران استراتژی مختلف برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد و من می خواهم همه آنها را یک به یک با شما به اشتراک بگذارم؛ اما ابتدا اجازه دهید یک زمینه کوچک در مورد این فضا و خودم برای شما ارائه دهم تا شناخت خوبی از آن داشته باشید.

بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت

حدود ده سال پیش، وبلاگی راه اندازی کردم. در حالی که وب‌سایت من اکنون درآمد غیرفعال زیادی دارد، من در ابتدا وبلاگ خود را به عنوان یک ابزار بازاریابی برای برنامه‌ریزی مالی خود ساختم.

در آن زمان، من چیزی در مورد بازاریابی آنلاین، رسانه های اجتماعی یا سئو نمی دانستم. در واقع، من از این واقعیت که شما می توانید کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان یا بیشتر داشته باشید غافل بودم. خوشبختانه، در طول مسیر با برخی از مربیان و با برخی از مقالات آشنا شدم که به من نشان دادند می توانم از حضور آنلاین خود برای کسب درآمد واقعی استفاده کنم.

این یک تغییر ذهنی بزرگ برای من بود، زیرا تا آن زمان، تنها راهی که می‌دانستم چگونه می‌توانم درآمد کسب کنم، بیرون رفتن و جذب مشتریان بیشتر بود. من در آن زمان نمی دانستم، اما در نهایت شغل تمام وقت خود را با درآمد اینترنتی جایگزین کردم.

اکنون که می‌دانید می توانید به راحتی کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان داشته باشید، وقت آن است که به برخی از راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از اینترنت درآمد غیرفعال یا فعال کسب کنید، بپردازید.

 اگر علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان و در اوقات فراغت خود هستید، این چند روش را بررسی کنید که می توانید روزانه ۲۰۰ هزار تومان یا بیشتر از این درآمد داشته باشید.

اولین روش: Google Adsense

اگر وب سایت خوبی دارید با این استراتژی کسب درآمد کنید. شما به سادگی در  این افزونه گوگل ثبت نام می کنید و گوگل کدی را به شما می دهد تا در وب سایت خود کپی و بارگذاری کنید. از آنجا، گوگل بقیه کارها را انجام می دهد و هر زمانی که شخصی روی تبلیغات شما کلیک کرد و یا خریدی انجام داد، پول دریافت می کنید.

استفاده از Google Adsense بسیار جالب است، اما بسیاری از مردم از من پرسیده اند که چگونه در ابتدا با Adsense درآمد زیادی کسب کردم.

باید در نظر داشته باشید که به عنوان یک مشاور مالی، بیشتر تبلیغات در وب سایت من برای محصولات مالی است که نسبتا هزینه خوبی پرداخت می کنند. اگر وبلاگ شما در جایگاه متفاوتی مانند غذا یا مد قرار دارد، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا تبلیغات شما نتیجه دهد و به هدف کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان برسید.

دومین روش: تولید پکیج آموزشی

راه دیگری که در ابتدا می توانید به کمک آن کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان به دست آورید، از طریق تولید پکیج آموزشی است. اگر در زمینه خاصی استعداد و دانش دارید و می دانید می توانید با ارائه آن به دیگران مخاطبان زیادی را به خود کسب کنید، بهتر است پکیج آموزشی تولید کنید.

شما در زمینه های مختلف می توانید پکیج آموزشی تولید کنید، از آموزش بورس گرفته تا آموزش زبان، آموزش گیتار، آموزش موسیقی، آموزش آشپزی، آموزش مکانیک و هزاران آموزش دیگر که می توانید آنها را به پکیج آموزشی تبدیل کرده و به درآمد روزانه ۲۰۰ هزار تومان و یا بیشتر برسید.

سومین روش: راه اندازی وبسایت

مردی کبا استفاده از اینترنت کسب درآمد می کند

راه اندازی وبسایت نیز می تواند شما را به درآمد روزانه ۲۰۰ هزار تومان از اینترنت برساند، فقط کافیست در این زمینه کمی تحقیق کنید و کمی نیز صبر داشته باشید. شما ضمن این که می توانید برای شرکت ها و برند های مختلف وب سایت اینترنتی طراحی و راه اندازی کنید و به کسب درآمد بیشتر برسید، می توانید این کار را برای خود انجام دهید.

با راه اندازی وب سایت خود خواهید توانست کاربران زیادی را به خود و برند خود جلب کنید. شما حتی می توانید از تبلیغاتی که در وب سایت خود انجام می دهید درآمد کسب کنید.

اگر قصد دارید از تبلیغات درآمد کسب کنید، قطعاً توصیه می کنم فقط با شرکت هایی کار کنید که به آنها اعتقاد دارید و احساس خوبی برای تبلیغ دارید. اگر هر چیزی  را بدون اطمینان از همسویی با ارزش های خود تبلیغ کنید، احتمالاً اعتماد زیادی از خوانندگان خود جلب نخواهید کرد.

چهارمین روش: کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرم حرفه ای و دوست داشتنی است که میلیون ها کاربر واقعی را در خود جمع کرده و مناسب ترین روش برای کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان است. اگر در حرفه ای تخصص دارید و یا محصول خاصی را به فروش می رسانید، اینستاگرام مناسب ترین مکان برای گسترش فعالیت شما و کسب سود زیاد است.

شما حتی با مدیریت پیج های اینستاگرامی (ادمین پیج) نیز می توانید این مقدار درآمد را از اینترنت کسب کنید.

پنجمین روش: تبلیغات بنری 

تبلیغات نمایشی بسیار شبیه به Google Adsense هستند با این تفاوت که خواننده مجبور نیست برای کسب درآمد شما روی تبلیغ کلیک کند. تبلیغات نمایشی را به عنوان بیلبوردهایی در نظر بگیرید که در وب سایت شما به جای کنار بزرگراه قرار دارند.

با تبلیغات نمایشی، بر اساس تعداد دفعاتی که تبلیغات شما مشاهده می شود، صرف نظر از هر چیزی، درآمد کسب می کنید. به همین دلیل، با افزایش ترافیک وب سایت شما در طول زمان، این تبلیغات برای شما بهتر کار خواهند کرد.

ششمین روش: نویسندگی آزاد

نویسندگی فریلنسری راه دیگری برای کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان است. یکی دیگر از مزایای نوشتن آزاد این است که می توانید با نوشتن برای وب سایت های بزرگتر در معرض دید قرار بگیرید.

برخی از نویسندگان مستقلی که من می شناسم حتی روزانه درآمد بالای ۴۰۰ هزار تومان دارند. وبلاگ نویس نیز راه دیگری است که می توانید درآمد پرسودی داشته باشید.

هفتمین روش: مربیگری

اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، می توانید از اینترنت نیز برای ایجاد یک کسب و کار مربیگری استفاده کنید. میزان درآمد شما بستگی به نوع موقعیت شغلی شما دارد. طبق آمار اخیر، مربیان اجرایی درآمدی بیش از ۵۰۰ هزار تومان در روز دارند.

اگر در زمینه خود متخصص هستید و مردم دائماً از شما می خواهند که آموزش های لازم را به آنها نیز ارائه دهید، باید شروع به انجام این کار به واسطه اینترنت کنید. وقت شما ارزشمند است و توصیه می کنم از آن در فضای مجازی استفاده کنید.

هشتمین روش: فروش محصولات دیجیتال

انواع محصولات دیجیتالی وجود دارد و شما می توانید با فروش آنها در فضای آنلاین به کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان برسید. این کار فروش فوق العاده زیادی دارد و شما می توانید با راه اندازی یک وب سایت به این درآمد برسید.

 در این مقاله به  جدید ترین روش های کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان پرداختیم. هشت مورد را معرفی کردیم که شما هر کدام را که شرایط آن را دارید می توانید شروع کنید. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید