برای افزایش فروش میوه فروشی روش ها و راهکار های بی شماری وجود دارد، که شما می توانید با توجه به نیاز خودتان از آن ها استفاده لازم را داشته باشید. در ادامه این مطلب به بررسی و بیان انواع این راهکار ها برای شما می پردازیم.

 بهترین روش های افزایش فروش میوه فروشی

حفظ فروش میوه فروشی شما در میان رقابت شدید و روندهای در حال تغییر به سرعت می تواند یک چالش باشد. کلید موفقیت، یافتن تعادل بین جذب مشتریان جدید در مقابل حفظ مشتریان فعلی است. با یک هدف و راهکار جدید، می توانید به سرعت محصولات بیشتری در فروشگاه خود بفروشید.

برای کمک به شما برای رسیدن به هدف افزایش فروش میوه فروشی، چند ایده برای فروش بیشتر را شناسایی کرده‌ایم که می‌توانید امتحان کنید:

برچسب گذاری میوه

یکی از مهمترین نکات فروش میوه تازه این است که این مواد غذایی توسط متخصصان تغذیه، پزشکان و خود مصرف کنندگان سالم و برای سلامتی بسیار مفید تلقی می شوند. این موضوع به این دلیل است که میوه ها اغلب سرشار از فیبر، کالری کم، مواد مغذی ضروری مانند ویتامین C، پتاسیم و اسید فولیک هستند و همچنین ممکن است دارای ترکیباتی باشند که فواید زیادی برای سلامتی انسان ارائه دهند.

 با این حال، عموم مردم ممکن است از مشخصات غذایی یک میوه آگاه نباشند. برچسب‌ محصولات تازه بسته‌بندی شده می‌تواند حاوی اطلاعاتی باشد که برای مصرف‌کنندگان مناسب باشد، شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و برای افزایش فروش میوه فروشی یک گام بزرگ بردارید، قطعا مردم به خصوص افراد تحصیل کرده از این کار شما استقبال خواهند کرد.

شما می توانید روی برچسب میوه ها، اطلاعاتی نظیر، میزان و مقدار ویتامین ها، تعداد کالری و خواص میوه ها را ذکر کنید.

بسته بندی مناسب میوه ها

انواع میوه در میوه فروشی

در حالی که بسیاری از میوه ها آزاد فروخته می شوند، برخی از فروشندگان، میوه های بسته بندی شده را نیز می فروشند. در اینجا ایده هایی برای بسته بندی میوه ها وجود دارد که ارزش بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد:

ایجاد سینی های مهمانی: سینی های میوه در مهمانی ها و مراسم های دیگر رایج است؛ اما تهیه آنها زمان بر است، به همین دلیل است که بسیاری از خرده فروشان و تامین کنندگان سینی های مهمانی میوه را می فروشند. گزینه های محبوب عبارتند از بشقاب های میوه و پنیر و همچنین بشقاب های میوه با گزینه دیپ شیرین، مانند سس کارامل برای سیب.

حضور در رسانه های اجتماعی را بیشتر کنید

شاید فکر کنید، نیازی به حضور میوه فروشی ها در رسانه های اجتماعی نباشد، اما اینطور نیست، به احتمال زیاد اکثر مشتریان شما در رسانه های اجتماعی فعال هستند؛ یعنی شما هم باید باشید. میوه فروشی هایی که حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی دارند، قطعا فروش بیشتری خواهند داشت، شما با تبلیغات ویژه در چنین رسانه هایی می توانید محصولات بیشتری بفروشید. بسیار مهم است که در جایی باشید که مشتریان شما هستند.

مقاله مرتبط:”اهمیت فروش آنلاین در استراتژی های فروش

فروش به رستوران ها و هتل ها

فروش مستقیم به رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، موسسات سالمندان و غیره می تواند افزایش فروش میوه فروشی شما را به دنبال داشته باشد میوه فروشی ها همچنین می توانند با شستن، پوست کندن، برش دادن، قطعه بندی و غیره بر ارزش محصول خود بیافزاید.

در حال حاضر خیلی از موسسات؛ هتل ها و موارد مشابه در کشور وجود دارد که به صورت روزانه از میوه استفاده می کنند، شما می توانید با یک بازاریابی مناسب و عقد قرارداد با این موسسات و مراکز، فروش بیشتری داشته باشید.

شما می توانید روزانه درخواست مشتریان خود را به صورت حرفه ای آماده و به موقع برای آنها ارسال کنید. این کار می تواند کسب و کار شما را متحول کند.

خدمات خود را متنوع کنید

محبوبیت خدمات خرید آنلاین میوه به طور پیوسته در حال افزایش است و برای حفظ فروش شما در شرایط فعلی ضروری است. محدودیت‌های موجود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، خدمات میوه فروشی ها را در بسیاری از مناطق محدود کرده است. با تنوع بخشیدن به خدمات خود که شامل، تحویل در محل است، می‌توانید به افزایش فروش میوه فروشی خود کمک کنید و از این بحران عبور کنید.

نتیجه گیری

دو نکته کلیدی برای افزایش فروش میوه فروشی وجود دارد. یک این که باید همیشه به ویژگی های ملموس کیفیت مانند یکنواختی، تازگی، رنگ، رسیده بودن، بسته بندی و غیره که ظاهر را تحت تاثیر قرار داده و محصول را در مقایسه با محصولات مشابه جذاب تر می کند توجه کنید.

دوم این که ضمن اهمیت دادن به کیفیت از تکنیک های خاص برای فروش بیشتر استفاده کنید، برای مثال حضور مناسب در رسانه های اجتماعی و تبلیغات ویژه. شما باید از روش های بررسی شده در این مقاله استفاده کنید تا بتوانید در زمان کوتاهی به هدف خود یعنی افزایش فروش میوه فروشی دست پیدا کنید.