راه های زیادی برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون الی 200 میلیون تومان وجود دارد. برخی از گزینه ها آزمایش شده و شناخته شده هستند. برخی دیگر کمی مبهم‌تر هستند و ممکن است کمی برای افراد جویای کار سخت و مشکل آفرین باشد.

راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون

ما می خواهیم فرایندی را طی کنیم تا به شما کمک کنیم تا در عرض چند دقیقه دقیقاً بدانید که پاسخ چیست؛ اما قبل از اینکه وارد آن شوم، می‌خواهم یک چیز را به شما اطمینان دهم. مهم نیست در چه وضعیتی هستید. مهم نیست چقدر پول دارید یا چقدر کم. روند زیر به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که با 100 میلیون الی 200 میلیون خود چه کاری انجام دهید.

وقتی می پرسید بهترین راه برای راه اندازی کسب و کار مناسب با 100 میلیون الی 200 میلیون چیست، باید گفت این موضوع به سن، تحمل ریسک، وضعیت مالی و افق زمانی سرمایه گذاری شما بستگی دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند ایده مناسب برای شروع به شما معرفی می شود که می توانید از آنها متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

1. تعمیرات الکترونیکی:

این تجارت شبیه به تجارت تعمیر کامپیوتر است، اما شما علاوه بر رایانه، تعمیر انواع تجهیزات الکترونیکی را نیز به عهده خواهید گرفت. این ایده برای کسانی که در زمینه الکترونیک فعالیت دارند می تواند مناسب باشد و با راه اندازی این نوع کسب و کار می توانند سود خوبی از بازار داشته باشند.

اگر یک فرد فنی، ماهر و متخصص در این زمینه هستید بهتر است برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون الی 200 روی تعمیرات الکترونیکی متمرکز شوید. تنها چیزی که لازم دارید، دو الی سه عدد دستگاه مخصوص تست و تشخیص خرابی همراه با تجهیزات ریز بسیار ارزان است.

2. پرورش سگ:

ممکن است به تجربه، آموزش یا مجوز نیاز باشد، اما برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون الی 200 میلیون تومان ایده خوبی می تواند باشد زیرا بازار آن خیلی در کشور اشباع نشده و هنوز فرصت خوبی برای کسب درآمد است. با این مقدار بودجه شما می توانید جایی را برای این کار اجاره و برای شروع چندین قلاده سگ با نژادهای مختلف خریداری و کار خود را شروع کنید.

مردی در حال آموزش دادن به سگ

حیوانات خانگی امروزه در ایران بسیار محبوب هستند. در حالی که بسیاری از مردم مایل به پذیرش حیوانات بی پناه هستند، برخی دیگر به دنبال یک نژاد خاص هستند. سگ های اصیل بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند و می توانند سود خوبی برای شما داشته باشند.

اما تبدیل شدن به یک پرورش دهنده سگ یک تجارت جدی است که به مصرف کنندگان باهوشی که انتظارات زیادی از خرید حیوانات خانگی دارند، ارائه می دهد. شما باید خود را به عنوان یک پرورش دهنده وظیفه شناس تثبیت کنید که به سلامت و رفاه حیواناتی که نگهداری و پرورش می دهید اهمیت می دهد. شما در هر جایی می توانید برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون الی 200 میلیون اقدام کنید فقط کافیست ایده خوبی داشته باشید.

3. دکوراتور داخلی:

این کار به تجربه و آموزش نیاز دارد. سعی کنید استعدادهای خود را برای پیمانکاران ساختمان بازگو کنید. افرادی که خانه‌های جدید می‌خرند، اغلب ممکن است غرق در انتخاب‌ها و امکانات در دکوراسیون خانه شوند. اگر در زمینه طراحی معماری و رشته های مرتبط تحصیل کرده و یا سابقه دارید می توانید تنها با 100 میلیون الی 200 تومان این کار را انجام دهید. برای شروع شما باید به سراغ ساختمان هایی بروید که نیاز به بازسازی، مرمت و یا تعمیر دارند و طرح های خود را به آنها پیشنهاد دهید.

بعد از این که موفق شدید کارفرما و یا پیمانکار را راضی کنید، باید برای خرید مصالح مورد نیاز اقدام کنید و برای پیشرفت کار از سایر افراد متخصص در این کار کمک بگیرید. این کار سود خوبی به همراه دارد و برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون الی 200 می تواند مناسب باشد.

 مقاله مرتبط: “راه اندازی کسب و کار با 50 میلیون

4. ساخت جواهرات:

راه های مختلفی برای ورود به تجارت جواهرات و انواع مختلفی از مواد وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید. کار در فلز احتمالاً بیشترین نیاز را از طریق ابزارهای خاص دارد. برای دستکاری فلز باید بتوانید آن را گرم کنید و برای برش و حکاکی آن به ابزارهای فلزکاری نیاز دارید، برای شروع کار 100 میلیون الی 200 میلیون تومان می تواند مناسب باشد.

یاد گرفتن این کار زیاد سخت نیست و شما با خرید بسته های آموزشی و یا با مراجعه به مراکز آموزشی می توانید در زمان کوتاهی این شغل را یاد گرفته و کار خود را شروع کنید. ساخت جواهرات گزینه مناسبی برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون الی 200 می تواند باشد.

5. تولید و نصب نرده:

نرده ها همه جا هستند؛ و برای همیشه دوام نمی آورند، بنابراین نیاز به تعمیر و تعویض و یا نصب دارند. متداول ترین مواد مورد استفاده در کشور ما فولاد است. با این حال، وینیل به دلیل طول عمر و عدم نگهداری نسبی به یک انتخاب محبوب برای نرده تبدیل شده است. فرفورژه یکی دیگر از نرده های متداول به ویژه در محیط های شهری است. می‌توانید با تولید فروش این نوع نرده درآمد زیادی کسب کنید. در هر دو زمینه یعنی نصب و تولید می توانید فعالیت کنید و درآمد بالایی داشته باشید.

برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون الی 200 می توانید روی این ایده فکر کنید، برای این کار شما به یک مغازه یا انبار برای تولید و نیز مواد اولیه و تجهیزاتی مانند دستگاه جوش و دستگاه خم نیاز دارید.

نتیجه گیری

با مطالعه مطالب بالا قطعا پی برده اید که ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون وجود دارد؛ اما انتخاب شغل مناسب به وضعیت مالی و افق زمانی سرمایه گذاری و نیز مهارت شما بستگی دارد. شما باید تمامی جوانب کار را قبل از ورود به آن بسنجید تا بعد از شروع به مشکل برنخورید.

با کمی تلاش و نیز صرف زمان می توانید در این کار موفق شوید و برای خود شغل مناسب را انتخاب کنید.