در روزگاری که در آن زندگی می کنیم تمایل به مشاغل آنلاین و کسب و کار اینترنتی با گوشی‌های هوشمند به شدت افزایش یافته است. مخصوصا جوانان و نوجوانان، علاقه زیادی به اینگونه مشاغل دارند. آنها احتمالا با خود می گویند حالا که وقت زیادی را با گوشی خود می گذرانیم چرا از این کار، کمی هم پول در نیاوریم؟.

 در اینترنت، برنامه‌ها، ابزارها و منابع زیادی برای کسب درآمد با گوشی هوشمند وجود دارند. اما تشخیص اینکه کدام یک، ایده ای خوب و سودآور و کدام یک اتلاف وقت است دشوار است. در این نوشته در میان انبوه فرصت های کسب و کار اینترنتی با گوشی برخی از واقعی ترین موارد، برای شما جداسازی شده اند. پس با این متن همراهی کنید تا به فرصت شغلی مطلوب خود برسید.

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از راه بازی های موبایلی

برخی از بازی های موبایلی می‌توانند آرزوی شما را برای کسب درآمد آنلاین با گوشی محقق کنند. آنها برای بازی کردن به شما پول واقعی می دهند. این نوع اپ ها، کم تعداد هستند و هر کدام، روش‌های مختلفی برای پرداخت پول به بازیکنان خود دارند، اما همه آنها پول واقعی به گیمر ها می دهند. برخی از این بازی ها به شرح زیر هستند:

کسب درآمد آنلاین با بازی Swagbucks

یکی از شناخته شده ترین بازی های دارای قابلیت کسب درآمد آنلاین، بازی Swagbucks است. گیمرها می توانند Swagbucks را در گوشی‌های هوشمند آیفون و اندروید خود بازی کنند. شما همچنین می توانید در سایت آنها نیز بازی کنید. وقتی بازی می کنید می توانید تقریباً 2 تا 4 دلار در ساعت درآمد کسب کنید و برای شروع، 5 دلار جایزه دریافت کنید.

زوج جوان درحال بازی با گوشی

خوشبختانه، اکثر قسمت های این اپ، هیچ هزینه ای برای گیمر ندارند. با این حال، برخی از قسمت ها دارای هزینه ورودی هستند. Swagbucks از طریق Paypal پرداخت می کند، اما شما می توانید کارت های  هدیه را نیز دریافت کنید.

کسب درآمد از بازی MyPoints

برای کسب درآمد آنلاین با گوشی می توانید به سراغ بازی MyPoints نیز بروید. وقتی به MyPoints ملحق می شوید، بالاترین نرخ درآمد آنلاین را نسبت به سایت ها و بازی های مشابه بدست می آورید. این بازی، شبیه Swagbucks، برنامه هایی برای IOS و Android دارد و از سایت MyPoints نیز امکان بازی کردن آن وجود دارد. همه بازی‌های موجود در اپ MyPoints رایگان هستند و اگر مدتی بازی کنید، می‌توانید در یک ساعت، ۲ تا ۴ دلار کسب کنید.

اگر از این بازی به عنوان راهی برای اشتغال به کسب و کار اینترنتی با گوشی استفاده می‌کنید مطمئن شوید که یک حساب PayPal دارید. زیرا MyPoints معمولاً از طریق Paypal و کارت های هدیه، پول گیمر ها را پرداخت می کند.

درآمدزایی از بازی Mistplay

به عنوان یک گزینه عالیِ کسب و کار اینترنتی با گوشی، می‌توان بازی Mistplay را پیشنهاد داد. یک بازی پولساز و بسیار محبوب که دلیل خوبی هم برای این همه محبوبیت دارد. یکی از بهترین نرخ های پرداخت (3 تا 5 دلار در ساعت) متعلق به این بازی است. متاسفانه، بازیکنان فقط می توانند Mistplay را در دستگاه های اندرویدی بازی کنند. اگر کارت های هدیه را دوست دارید، Mistplay برنامه رویاهای شماست زیرا این بازی با این کارت ها پاداش های گیمر ها را می دهد.

کسب درآمد آنلاین از بازی Publishers Clearing House  

اگر به بازی کردن علاقه مندید و در عین حال در پی یک کسب و کار اینترنتی با گوشی هستید یک گزینه عالی، بازی PCH است. بازی PCH که به‌خاطر چک‌های قرعه‌کشی‌اش معروف است، اپلیکیشنی دارد که افراد می‌توانند با استفاده از iPhone و Android در آن کسب درآمد کنند.

برخلاف بسیاری از برنامه های دیگر که می توان نرخ پرداخت را تخمین زد، سیستم PCH بسیار متغیر است. با این حال، این اپ هم به صورت کارت اعتباری و هم با کارت های هدیه به بازیکنان، پول پرداخت می کند. به علاوه، بازی های آن رایگان هستند و هیچ گونه خطری در ارتباط با آن وجود ندارد.

کسب درآمد از بازی Long Game

اپِ لانگ گیم به شما کمک می‌کند تا بازی کنید و در عین حال برای کسب درآمد آنلاین تلاش کنید. . برای دستگاه آیفون و اندروید شما در دسترس است. بازی‌های آن رایگان هستند و میزان درآمد شما در آنها متفاوت است، اما درآمد شما هر چقدر باشد به صورت واریزی به حساب پس‌اندازتان می آید. البته به شرطی که در خارج از ایران در یک بانک معتبر و مورد قبول بازی، حساب بانکی داشته باشید.

پول درآوردن از بازی Givling

برای دانشجویان در حال تحصیل در خارج از کشور، اپ Givling یک گزینه مناسب برای کسب درآمد آنلاین است. زیرا که این بازی با برخی از طرح های وام دانشجویی در ارتباط است. البته این بازی برخلاف گزینه های فوق الذکر رایگان نیست و بعد از چند مرحله باید با پرداخت پول بازی کنید.

سایر روش های کسب و کار اینترنتی با گوشی هوشمند

کسب درآمد آنلاین با گوشی صرفا محدود به بازی کردن نمی‌شود و روش‌های متعدد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید آنها را نیز امتحان کنید. از جمله موارد زیر:

کسب و کار اینترنتی با گوشی؛ پر کردن نظرسنجی ها

خانم میان سال در حال کار کردن با گوشی

با پاسخ دادن به سوالات مطرح شده در نظرسنجی ها می توانید شروع به کسب درآمد آنلاین کنید. حتما تاکنون این گفته را زیاد شنیده اید اما شاید سایت مناسب را پیدا نکرده باشید چون سایت هایی که در زمینه نظرسنجی فعالند بسیار زیادند. زمانی که به نظرسنجی ها اختصاص می دهید به سوالات پرسیده شده بستگی دارد. این زمان بین 5 تا 20 دقیقه یا کمی بیشتر خواهد بود. هر نظر سنجی بسته به مدت زمانی که برای آن در نظر گرفته شده است بین 1 تا 20 دلار برای شما درآمد خواهد داشت.

 سایت OpinionWorld بهترین سایتی است که می‌توان برای کسب درآمد آنلاین از نظرسنجی ها پیدا کرد. به شما نیز توصیه می شود برای کسب درآمد آنلاین از راه نظرسنجی، تنها به این سایت مراجعه کنید.

همچنین می توانید برنامه اندرویدی Google Opinion Rewards را نصب کنید که توسط تیم Google Surveys توسعه داده شده است. نظرسنجی‌های کوچک در این اپ پرسیده می‌شوند و اگر به آنها پاسخ دهید می‌توانید اعتبار Google Play کسب کنید. برنامه مذکور نیز یک برنامه خوب برای نصب روی تلفن هوشمند شما است.

با همکاری در فروش، شروع به کسب درآمد آنلاین کنید

بازاریابی وابسته یک کسب و کار اینترنتی با گوشی هوشمند محسوب می شود که نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری نیز ندارد. در این شغل شما به مشتریان کمک می‌کنید تا محصولات مختلف را خریداری کنند. می‌توانید به عنوان فروشنده آنلاین در وب‌سایت های کسب و کارهای مختلف، کار کنید. همچنین می‌توانید با پیوندهای وابسته، خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی معرفی کنید.

در این نوع کسب و کار اینترنتی با گوشی، به تدریج بازدیدکنندگان، شما را می‌شناسند و روی لینک‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی شما کلیک می کنند و در نهایت، کسب و کار شما رونق می‌گیرد. بازدیدکنندگان، تبدیل به مشتریان محصولات مطلوب خود می‌شوند. شما نیز برای هر محصولی که از طریق لینک های خود می فروشید می‌توانید 4 تا 10 درصد کمیسیون دریافت کنید.

 با این حال، نباید فراموش کنید که معیارهای واجد شرایط بودن در هر نوع بازاریابی وابسته را بررسی کنید. شما همچنین باید تعدادی کاربر یا دنبال کننده در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود داشته باشید تا کاربران را برای خرید محصولات ترغیب کنید.

مقاله مرتبط:”کسب و کارهای اینترنتی جدید در دنیا

وبلاگ نویسی را به عنوان یک کسب و کار اینترنتی با گوشی دنبال کنید.

در ابتدای کار م‌یتوانید به وبلاگ نویسی به عنوان یک کسب و کار اینترنتی با گوشی نگاه کنید. زیرا برخی از گوشی ها قابلیت نوشتن حرفه ای را دارند. البته باید بدانید که این شغل برای کسب درآمد، زمان می برد مثلا شاید حدود 3 تا 6 ماه طول بکشد تا اولین درآمد شما ایجاد شود. اما می تواند پایدارترین و دائمی ترین منبع درآمد باشد. به علاوه، وبلاگ نویسی روش های جانبی ای نیز برای کسب درآمد اینترنتی دارد. از جمله: AdSense، بازاریابی وابسته، پست های حمایت شده و… .

در مسیر کسب درآمد آنلاین با گوشی از راه وبلاگ نویسی، متوجه می‌شوید که درک کامل مفهوم وبلاگ نویسی به زمان نیاز دارد. زیرا پس از نوشتن مقاله، باید دانش خوبی در سئو (بهینه سازی موتور جستجو) داشته باشید. این مهارت، سبب می شود که هر کسی مطلبی مرتبط با مقاله شما را در گوگل جستجو می‌کند خیلی سریع مطلب شما را پیدا کند. می توانید با استفاده از پلتفرمی مانند بلاگر یا وردپرس، وبلاگ نویسی را به صورت رایگان در موبایل خود شروع کنید.

ترید با گوشی هوشمند، راهی آسان برای کسب درآمد آنلاین

امروزه کسب درآمد از بازارهای مالی نیز با گوشی‌های هوشمند امکان پذیر است. انواع صرافی ها و بروکر ها برای کاربران خود اپ‌هایی کارآمد ارائه می‌دهند که به واسطه آنها فعالیت در بازارهای مالی، بسیار تسهیل شده است. در ادامه متوجه خواهید شد که چگونه تنها با یک گوشی هوشمند و مقدار کمی دست مایه می‌توان از بازارهای مالی کسب درآمد کنید.

کسب درآمد آنلاین با گوشی از معامله گری در بازار فارکس

بازار فارکس یکی از بزرگ ترین عرصه ها برای کسب درآمد آنلاین است. در این بازار می توانید از نوسانات قیمت ارزهای فیات مختلف، فلزات گرانبها و CFD ها درآمد بدست بیاورید. برای فعالیت و درآمد زایی در این عرصه به ابزارهای زیادی نیاز ندارید. زیرا که فعالیت در بازار فارکس به واسطه بروکر ها یا همان کارگزاری‌ها انجام می شود. این کارگذاری ها نیز برای سهولت هر چه بیشتر کاربران، پلتفرم های موبایل دارند. نینجا تریدر، سی تریدر و متاتریدر از جمله معروف ترین پلتفرم ها برای معاملات در بازار فارکس هستند.

در این نوع کسب و کار اینترنتی با گوشی هوشمند، تنها کافیست از گوگل پلی، اپ متاتریدر را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. سپس به کارگزاری مطلوب خود متصل شوید. البته باید قبل از این کار در یک کارگزاری معتبر فارکس ثبت نام کنید. کارگزاری به شما یوزرنیم و پسورد می دهد. این اطلاعات را در یکی از پلتفرم های موبایلی مانند متاتریدر وارد می کنید و  به حساب معاملاتی خود وارد خواهید شد. اکنون می توانید هر چیزی را که در بازار فارکس قابل معامله است معامله کنید و از این راه، درآمد کسب کنید.

کسب درآمد آنلاین با گوشی هوشمند از بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال نیز پتانسیل های زیادی به عنوان یک کسب و کار اینترنتی با گوشی هوشمند دارد. ارزهای دیجیتال به واسطه صرافی های ارز دیجیتال، قابل معامله هستند. این صرافی ها نیز مانند بروکر های فارکس، اپ های موبایلی دارند. می‌توانید اپ هر صرافی کریپتو را که دوست دارید نصب کنید. سپس از طریق همان اپ، امکان ثبت نام در صرافی، خرید و فروش و نگهداری انواع توکن ها برای شما فراهم خواهد شد.

روش های کسب درآمد آنلاین از ارزهای دیجیتال، متنوع تر از بازار فارکس است. مثلا علاوه بر معامله و سرمایه گذاری به روش هایی همچون وام دهی کریپتو، استیکینگ، تامین نقدینگی و چندین روش دیگر، کسب درآمد کنید. همه این روشهای متنوع کسب درآمد آنلاین، صرفا با یک گوشی هوشمند، قابل دستیابی هستند.

کسب درآمد آنلاین با گوشی هوشمند از بازار سهام

در این اواخر، فعالیت در بازار سهام نیز به یک کسب و کار اینترنتی با گوشی تبدیل شد. کارگزاری های بازار سهام نیز در جذب کاربران گوشی‌های هوشمند موفق عمل کرده اند زیرا آنها نیز اپ های خوبی دارند. اگر به بازار سهام، علاقه مندید تنها به یک گوشی هوشمند نیاز دارید.

 به این روش ساده می توانید اوراق بهادار مختلف را بخرید و بفروشید. همچنین می توانید نمودار سهام شرکت های مختلف را تحلیل کنید و در اسرع وقت از اخبار اقتصادی مهم مطلع شوید. به واسطه اپ های موبایلی می توانید هم در بازار سهام داخلی و هم خارجی، سهام مختلف را خرید و فروش کنید و سرمایه خود را رشد دهید.

کسب و کار اینترنتی با گوشی؛ فعالیت شبکه های اجتماعی مختلف

خانمی درحال فعالت در شبکه های مجازی

شبکه های اجتماعی روشی رایج برای کسب درآمد آنلاین با گوشی‌های هوشمند هستند. فعالیت در این شبکه ها به میزان مخاطبی بستگی دارد که می‌توانید جذب کنید. برای جذب مخاطب باید به صورت منظم محتوای جذاب تولید کنید. وقتی به اندازه کافی، مخاطب پیدا کردید آن وقت است که کسب و کارهای مختلف به شما پول خواهند داد تا برایشان تبلیغ کنید. روش های تبلیغ در شبکه های اجتماعی، متعدد و متنوع هستند.

 اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام، تیک تاک و پینترست از جمله بهترین شبکه های اجتماعی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی با گوشی هوشمند  هستند.  تنها با یک گوشی هوشمند می‌توانید از آنها درآمد داشته باشید. حال بیایید در مورد شیوه کار در هر کدام از شبکه های اجتماعی مذکور کمی صحبت کنیم.

کسب و کار اینترنتی با گوشی در اینستاگرام

اینستاگرام، بیشتر برای محتوای ویدیویی، تصویری و عکس نوشته، مناسب است. اگر فردی مشهور هستید که به اصطلاح اینفلوئنسر یا سلبریتی خطاب شوید کار شما در اینستا آسان خواهد بود. در این صورت اگر در هر موردی صحبت کنید به اندازه کافی مخاطب و به طبع آن درآمد خواهید داشت.

اگر شهرت چندانی ندارید می‌توانید با تولید محتوای ویدیویی یا تصویریِ جذاب، شروع به کسب درآمد آنلاین کرده  و مخاطب جذب کنید. افراد زیادی با آموزش، طراحی، مستند سازی، ساخت عکس نوشته، کلیپ های تاثیر گذار و… در اینستا در حال کسب درآمد آنلاین هستند. هر نوع توانایی ای در زمینه تولید محتوای بصری داشته باشید می توانید در این شبکه اجتماعی گلیم خود را از آب بکشید.

مقاله مرتبط:”برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی چه کنیم؟

کسب و کار اینترنتی با گوشی در فیسبوک

در فیسبوک نیز تولید محتوای بصری از جمله فیلم، کلیپ، اسلاید و عکس نوشته طرفدار زیادی دارد. به علاوه کسانی که دستی بر قلم هم دارند می توانند در فیسبوک، حرفی برای گفتن داشته باشند. بعد از اینکه فالور کافی داشتید تبلیغ ها به سمت شما سرازیر خواهند شد.

کسب و کار اینترنتی با گوشی در تیک تاک

برای کسب درآمد آنلاین در شبکه نوظهور تیک تاک باید در ساخت ویدیوهای جذاب استاد باشید. این شبکه اجتماعی به سرعت به یک منبع عمده برای تولید ویدیوهای کوتاه و جوان پسند تبدیل شد. به گونه ای که ویدیو های این شبکه اجتماعی در سایر شبکه ها نیز به وفور باز نشر می شوند. خودِ اپ تیک تاک، ابزارهای زیادی برای ساخت ویدئوهای جذاب دارد که می‌توانید از آنها بهره بگیرید.

کسب و کار اینترنتی با گوشی در پینترست

پینترست نیز یک فضای عالی برای کسب و کار اینترنتی با گوشی است. این شبکه اجتماعی نیز بیشتر بر محتوای بصری (عکس و ویدیوهای کوتاه) تکیه دارد. طراحان و گرافیست ها جزو کسانی هستند که به راحتی می توانند در پینترست، کسب درآمد آنلاین داشته باشند. کسانی که به هر طریقی می توانند تصاویر زیبا، عکس نوشته یا ویدیوهای جذاب بسازند م‌یتوانند در این شبکه اجتماعی موفق شوند. صاحبان سایت، بلاگر ها، یوتیوبر ها و یا حتی افراد فعال در تیک تاک، می‌توانند محتوای خود را در پینترست نیز بازنشر کنند.

کلام آخر

در پایان باید گفت فرصت ها برای اشتغال در یک کسب و کار اینترنتی با گوشی بسیار متعدد هستند. بسیاری از این فرصت ها به وسیله تولید محتوای جذاب، قابل دستیابی هستند. مهارت های سخنوری و قدرت بیان نیز هم در تولید محتوا و هم در مشاغل مرتبط با فروش می توانند بسیار به شما کنند. قدرت نوشتن نیز یکی دیگر از مهارت هایی است که می‌توانید در اغلب مشاغل آنلاین از آن بهره بگیرید.