آموزش کامل بازگردانی پیج دیسیبل شده عنوان مطلبی است که قرار است در متن زیر به آن بپردازیم و به افرادی که با این مشکل روبرو هستند کمک کنیم.

بازگردانی پیج دیسیبل شده

مواقعی که حساب کاربری شما غیر فعال یا به اصطلاح دیسیبل شده باشد، شما ناخواسته از اکانت خود خارج خواهید شد. شاید بپرسید دلیل دیسیبل شدن از سوی اینستاگرام چیست؟ در این قسمت از آموزش اینستاگرام به آموزش بازگردانی پیج غیر فعال شده می پردازیم.

باید گفت قوانین خاصی در همه پلتفرم ها از جمله اینستاگرام وجود دارد که اگر کاربران مطابق با این قوانین عمل نکنند به صورت اتوماتیک حساب کاربری آنها غیر فعال خواهد شد. البته توجه داشته باشید که گاهی اوقات حساب کاربری توسط افراد متخلف هک می شود، در این صورت باید روش های دیگری را برای بازگردانی پیج به کار بگیرید.

اگر حساب شما دیسیبل شده باشد، پیغامی مبنی بر غیرفعال شدن پیج برای شما از سوی اینستاگرام نشان داده می شود.

روش های بازگردانی پیج دیسیبل شده

روش های زیادی برای بازگردانی پیج دیسیبل شده وجود دارد که قرار است در زیر به مهمترین آنها اشاره کنیم. اگر علاقه مند به آموزش کامل بازگردانی پیج دیسیبل شده هستید، ادامه مطالب را به صورت کامل مطالعه کنید.

در این متن قرار است شما را با ۳ روش زیر برای بازگردانی پیج دیسیبل آشنا کنیم:

  1. با کمک مدارک اجتماعی مانند، گواهینامه، پاسپورت و سایر موراد
  2. با کمک مدارک کاری و یا با استفاده از عکس
  3. با کمک متن و توضیح مشکل پیش آمده

البته در موارد اشاره شده شما نیاز به تایید هویت از سوی اینستاگرام دارید. به این موضوع نیز توجه کنید که در موارد خاص می توانید از این روش ها استفاده کنید و باید ابتدا بسنجید کدام روش می تواند برای شما موثر باشد. حالا بریم سراغ آموزش کامل بازگردانی پیج دیسیبل شده با ۳ روش گفته شده:

۱. با کمک مدارک اجتماعی مانند، گواهینامه، پاسپورت و سایر موراد:

بهتر است هنگامی که دچار جعل هویت و ریپورت فیک پیج شدیم از این روش استفاده کنیم، برای این کار می بایست ابتدا وارد لینک زیر شوید:

https://help.instagram.com/contact/396169787183059

در لینک باز شده سوالی مبنی بر داشتن مدارک اجتماعی مانند گواهینامه رانندگی و پاسپورت از شما پرسیده می شود، در صورت تمایل و بعد از ثبت مدارک، نتیجه در عرض 72 ساعت به شما از سوی اینستاگرام اعلام خواهد شد.

در صورت دیسیبل بودن پیج، اینستاگرام یک متن حاوی فعال شدن دوباره حساب برای شما ارسال می کند و اجازه ورود دوباره به حساب کاربری را صادر میکند.

نکته مهم در این روش این است که ممکن است درخواست شما از سوی این شبکه به هر دلیلی رد شود، البته شاید با تکرار آن بتوانید دوباره پیج خود را بازگردانی کنید، زیرا درخواست های تکراری برای ادمین های متفاوت ارسال می شود، پس نباید ناامید شوید.

۲. با کمک مدارک کاری و یا با استفاده از عکس:

اگر پیج شما، پیج کاری است و از سوی اینستاگرام به دلایل مختلفی همچون؛ نقض قوانین و کپی رایت دیسیبل شده، بهتر است از مدارک کاری و یا با استفاده از عکس برای بازگردانی آن اقدام کنید. برای این کار می بایست ابتدا لینک زیر را کلیک کنید:

https://help.instagram.com/contact/1652567838289083

بعد از وارد شدن به لینک، باید گزینه let us know را انتخاب کنید تا بتوانید به سوالات اینستاگرام پاسخ داده و آن را ثبت و ارسال کنید. سپس این شبکه یک ایمیل حاوی یک کد ۵ رقمی برای کاربر ارسال می کند، در این ایمیل از کاربر خواسته شده تا با کد ۵ رقمی عکس گرفته و ارسال کنند.

همانطوری که متوجه شدید آموزش کامل بازگردانی پیج دیسیبل شده با این دو روش بسیار راحت است، حالا به سراغ روش سوم برویم تا با این روش آشنا شویم.

مقاله مرتبط:”آموزش کامل بازیابی رمز اینستاگرام 

۳. با کمک متن و توضیح مشکل پیش آمده:

اگر پیجی که توسط اینستاگرام دیسیبل شده، پیج کاری نباشد و همچنین پیج مورد نظر عکس شخصی نداشته باشد؛ بهترین گزینه برای بازگردانی پیج استفاده از متن و توضیح مشکل پیش آمده است. برای این کار نیز شما باید به یک لینک وارد شوید، این لینک عبارت است از:

https://help.instagram.com/contact/606967319425038

با ورود به این لینک از شما اطلاعاتی خواسته می شود و شما باید تمامی اطلاعات را وارد کرده و ارسال کنید. متن شما باید حاوی اطلاعات مفید باشد تا کارشناس اینستاگرام را قانع کند.

برای مثال شما می توانید از عدم آگاهی به قوانین اینستاگرام بگویید و توضیح دهید که بعد از این به تمامی قوانین اینستاگرام احترام خواهید گذاشت. با انجام این کار می توانید پیج دیسیبل شده را بازگردانی کنید.

نتیجه گیری 

همانطور که دیدید با انجام ۳ روش می توانید به راحتی و با کمترین زمان پیج دیسیبل شده خود را بازگردانی کنید و به کار خود در این شبکه ادامه دهید. در موارد مختلف شما می توانید از خود اینستاگرام کمک بگیرید، اگر با این شبکه صادق باشید، قطعا مشکلی برای حساب کاربری شما پیش نخواهد آمد.