امروزه شمار افرادی که به دنبال انواع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه اولیه هستند در حال افزایش است. اگر بتوانید چنین مشاغلی را پیدا کنید از رفت و آمد های طاقت فرسای روزانه و برنامه هایی که خارج از کنترل شماست خلاص می شوید. شاید بخواهید با قوانین خود کار کنید و رئیس خود باشید. خبر خوب، این است که راه اندازی یک کسب و کار خانگی، کاملاً قابل دستیابی است. میلیون ها نفر در حال حاضر، این کار را انجام می دهند و شما هم می توانید. حتی می‌توانید مشاغلی را پیدا کنید که نیاز به سرمایه اولیه ندارند. اما بسیاری از مشاغل اینترنتی خانگی نیاز به آموزش اولیه و گاها تخصص های ویژه دارند. در این نوشته مجموعه‌ای از بهترین ایده‌ها در زمینه شروع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه برای شما جمع آوری شده اند. مطمئنا حداقل تعدادی از آنها برای شما الهام بخش خواهند بود.

چند مورد از بهترین ایده ها برای شروع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

 فروشنده اینترنتی شوید

یکی از مشاغل خانگی امروزی فروشندگی آنلاین است. اگر مهارت های لازم برای انجام این شغل را داشته باشید، می توانید به آن به عنوان شغلی تمام وقت نگاه کنید. فروشنده بودن یکی از بهترین ایده های برای شروع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه است. شما می توانید با فروش کالاهای مختلف از جمله صنایع دستی، محصولات کشاورزی و… درآمد کسب کنید.

 این شغل خانگی، می تواند برای افرادی که خلاقیت کافی دارند ایده آل باشد. شما می‌توانید با ساختن یک فروشگاه آنلاین شروع کنید، البته حتما مجبور نیستید سایت داشته باشید زیرا که در شبکه های اجتماعی نیز فرصت های زیادی برای فروش اینترنتی وجود دارد. موفقیت شما به عنوان یک فروشنده اینترنتی به شدت به نظرات مثبت مشتریان بستگی دارد. بنابراین مطمئن شوید که محصولات شما برای فروش مناسب هستند. توصیه می‌شود نگاهی به بازارهای پرطرفدار آنلاین مانند Etsy و Society6 بیندازید تا ایده‌های بیشتری در مورد فروش اینترنتی به ذهن شما بیایند.

تدریس آنلاین یکی دیگر از انواع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

مردی در حال تدیرس آنلاین

 آیا در زمینه خاصی حرفه ای هستید؟. اگر چنین تخصصی دارید برای شروع یکی از مشاغل خانگی رو به رشد یعنی تدریس آنلاین آماده هستید. تدریس و آموزش آنلاین یکی از با ارزش ترین ایده های کسب و کار خانگی است که می توانید به آن فکر کنید. به یاد داشته باشید که باید در مورد موضوع آموزشی خود اطلاعات زیادی داشته باشید. به هر حال، شما در حال شکل دادن به ذهن مخاطب هستید. گفته می شود، دنیایی از فرصت ها در عرصه آموزش آنلاین وجود دارند. چه برای ارتقای شخصی خود و چه برای کسب صلاحیت حرفه ای، افراد زیادی مایلند برای یادگیری آنلاین هزینه کنند. اگر شما یک مدرس آنلاین هستید در دنیای امروز آینده حرفه ای مناسبی خواهید داشت. با جلسات تدریس خصوصی، به صورت ساعتی درآمد داشته باشید. همچنین می توانید با ایجاد دوره های آنلاین برای طیف وسیع تری از دانش آموزان، افق درآمدی خود را وسیع تر کنید.

دستیار مجازی، یک کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه و با درآمد عالی

شغل دستیار مجازی جزو انواعی از مشاغل خانگی است که تنها برای افراد سازمان یافته و منظم مناسب است. اما شاید شما نیز جزو اینگونه افراد باشید به همین دلیل، این شغل در اینجا آورده شده است. در شغل دستیار مجازی، شما به افراد حرفه ای کمک خواهید کرد تا زندگی خود را مدیریت کنند و از تجارت خود مراقبت کنند.

 یک مزیت بزرگ دستیار مجازی بودن این است که می توانید آن را جزو مشاغل خانگی محسوب کنید. در واقع، شما می‌توانید از هر جایی کار کنید. شما فقط باید در برخی از کارها خوب باشید. دانش کافی در زمینه تجارت مربوطه را داشته باشید و در آن زمینه، خلاق و نوآور باشید. ممکن است از دستیاران مجازی خواسته شود تا کارهای متنوعی را انجام دهند. از جمله رزرو قرار ملاقات، پاسخ دادن به ایمیل ها و انجام خرید آنلاین همگی بخشی از شرح وظایف یک دستیار هستند. چونکه شغل مذکور به صورت مجازی است، شما باید در فعالیت های آنلاین باهوش باشید و از مهارت‌های فنی کافی برخوردار باشید.

مقاله مرتبط:”برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی چه کنیم؟ 

 مدیریت شبکه های اجتماعی، یکی از مشاغل پرتقاضای آنلاین خانگی

 بسیاری از ما وقت زیادی را برای پرسه زدن در شبکه های اجتماعی صرف کرده ایم. این کار، یکی مشاغل خانگی امروزی نیز هست. اگر دنبال‌کنندگان زیادی ایجاد کرده‌اید و به صورت منظم پست های جذاب می گذارید می‌توانید از این کار کسب درآمد کنید. اگر در شغل مدیریت شبکه های اجتماعی موفق باشید می‌توانید از خانه کار کنید اما با دنیا در ارتباط باشید. بسیاری از شرکت‌ها به دنبال افرادی خلاق برای رشد حضور خود در پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و فیس‌بوک هستند. در این شغل از شما خواسته می‌شود که به صورت برنامه‌ریزی شده در شبکه های اجتماعی پست بگذارید. تبلیغات طراحی کنید و با فالوورها ارتباط برقرار کنید. برای کسب درآمد از سرگرمی مورد علاقۀ همه، مدتی را صرف افزایش دنبال کنندگان خود کنید. محتوای تازه، جذاب، اما مطابق با شخصیت کسب و کار خود تولید کنید.

 پادکستر شدن یکی از مشاغل خانگی است که نیاز به سرمایه اولیه چندانی ندارد

خانمی درحال گویندگی

 اگر عباراتی مانند «کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان» را در اینترنت جستجو کنید یکی از مشاغل خانگی توصیه شده پادکست سازی است. حدود 150 میلیون نفر در ایالات متحده به صورت ماهانه به پادکست گوش می دهند. در کشورهای دیگر از جمله ایران نیز ساخت و گوشدهی به پادکست همچنان در حال افزایش است. به نوعی، پادکست شبیه به وبلاگ نویسی است، با این تفاوت که شما در حال ایجاد محتوا به شکل صوتی هستید. بنابراین، اگر صحبت کردن را به نوشتن ترجیح می دهید، پادکست می تواند شغل ایده آل شما باشد.

پادکستری یکی از جالب ترین مشاغل خانگی است. موضوعی را انتخاب کنید که مخاطبان رو به رشدی دارد. مطمئن شوید این همان موضوعی است که دوست دارید درباره آن بحث و تحقیق کنید. در شغل پادکستری به یک پلتفرم نیاز دارید. پلتفرم‌های زیادی از جمله Spotify برای میزبانی پادکست وجود دارند، اما اگر سایت خود را داشته باشید، کنترل بیشتری بر محتوا و کسب درآمد خود خواهید داشت. شبکه های تبلیغاتی Advertise Cast یا Midroll نیز مقصد هایی محبوب برای پادکستر های انگلیسی زبان هستند. اگر توان تولید پادکست به زبان انگلیسی را دارید میتوانید به این شبکه ها ملحق شوید. میزان سود حاصل از پادکست بسیار متفاوت است. موفق‌ترین پادکست‌ها می‌توانند صدها هزار دلار در یک سال به دست آورند.

یوتیوبری گزینه ای پردرآمد در میان انواع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

 یوتیوبر شدن میتواند یکی از مشاغل خانگی و اینترنتی پردرآمد باشد. در واقع، YouTuber بودن می‌تواند یک تجارت خانگی کاملاً قابل دوام است. مخصوصا اگر در ارائه مکرر ایده های جدید، خوب باشید. در این کار شما رئیس خود خواهید بود و می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید. از اظهار نظر در مورد بازی‌های ویدیویی گرفته تا شیرینی‌پزی و آرایش کردن، یوتیوب برای همه اینها جای خوبی است. می توانید به عنوان یک کار جانبی یوتیوبر شدن را شروع کنید و به طور تصاعدی در آن رشد کنید.

 البته شاید یوتیوبری یکی از مشاغل خانگی سخت باشد. برای شروع باید دائماً محتوای تازه تولید کنید. همچنین زمان زیادی را صرف ویرایش ویدیوهای خود خواهید کرد. اما اگر می‌توانید به یک برنامه زمان‌بندیِ آپلود متعهد شوید یوتیوبری به عنوان یک کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه، گزینه‌ای عالی است. در یوتیوبری، درآمدی که به دست خواهید آورد بسیار به تعداد فالوورها، بازاری که وارد آن می شوید و همچنین کیفیت محتوای شما بستگی دارد.

کپی رایتر یا تولید کننده محتوای متنی

 هر وب سایتی نیاز به کپی رایتر دارد. در اغلب کسب‌وکارهایی که هر گونه محصولات یا خدماتی برای فروش دارند این شغل همیشه تقاضای بالایی دارد. وظیفه یک کپی رایتر ایجاد محتوایی نوشتاری است که خدمات یک شرکت را ارتقا دهد و مشتریان را متقاعد کند تا با آن تجارت باقی بمانند. کپی رایترها باید در یافتن و حفظ لحن صدای برند ماهر باشند. آنها باید مخصوصا در نوشتن مهارت زیادی داشته باشند. اگر این شغل به تخصص شما شبیه است، می‌توانید شروع به راه اندازی یک کسب و کار مستقل از خانه کنید. در دو سایت Scripted یا People PerHour پروژه های کاری زیادی برای نویسندگان انگلیسی زبان وجود دارد.

مربی تناسب اندام یک شغل خانگی پرتحرک

مردی درحال ورزش کردن

 آیا دوست دارید فعال بمانید، اما مشاغل خانگی ترجیح می‌دهید؟ ما یک ایده خوب برای شما نیز داریم. یک امپراتوری تناسب اندام خانگی را راه اندازی کنید و شاهد رشد بی رویه مشتریان خود باشید. این نوع کسب و کار، نسبت به هر کلاس ورزشگاهی دیگر مخاطبان بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. همه رویای داشتن یک مربی شخصی را در سر می پرورانند، اما این یک تعهد بزرگ برای بسیاری از افراد است.

 شما می توانید با کسب و کار جدید خود به انقلابی در صنعت تناسب اندام کمک کنید. بهترین روش این است که جایگاهی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و به آن پایبند باشید. شاید شما یک حرفه ای یوگا هستید یا می توانید استاد پلایومتریک باشید. سایت خود را بسازید و رئیس محتوای خود باشید. می‌توانید ویدیوهای تمرینی رایگان برای افزایش ترافیک پست کنید، سپس با مربیگری خصوصی، کسب درآمد کنید. مردم از انجام تمرینات خانگی به همان اندازه که شما از ایجاد آنها لذت می برید لذت خواهند برد. اغلب مربی های آنلاین در این شغل خانگی، ترکیبی از جلسات زنده و نکات آموزشی از پیش ضبط شده را ارائه می دهند. اگر می‌خواهید روی نرم‌افزارهای تخصصی، سرمایه‌گذاری کنید وب‌سایت‌هایی مانند My PT Hub را بررسی کنید. جایی که می‌توانید در هنگام ساختن کسب‌وکار خود احساس حمایت کنید.

ساخت اسلاید، گزینه ای دیگر در حوزه کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

 ارائه پاورپوینت، هنوز ستون فقرات بسیاری از جلسات شرکتی است. همه نمیدانند چگونه یک پاورپوینت تاثیرگذار بسازند. متن بیش از حد، قرار دادن تصویر عجیب و غریب، و پالت های رنگی نامناسب می تواند پیام اسلایدها را کاملاً خراب کنند. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از مردم مایل به پرداخت هزینه برای سفارش ساخت اسلاید هستند. اگر می خواهید یک کسب و کار معمولی در خانه داشته باشید، طراحی اسلاید می تواند برای شما مناسب باشد. برای کسب درآمد از این شغل باید چشمانی خلاق داشته باشید. طراحی اسلاید یک ایده تجاری خوب برای طراحان گرافیک است که به دنبال تنوع بخشیدن به حجم کاری خود هستند. سایت‌هایی مانند 24Slides را بررسی کنید، در این سایت افراد زیادی به این فعالیت مشغول هستند. شما نیز می‌توانید از مشاهده نمونه کارهای دیگران در سایت مذکور به ایده های خوبی دست پیدا کنید.

طراحی گرافیک، از جمله مشاغل خلاقانۀ آنلاین خانگی

 به طراحی گرافیک یکی از ایده‌های طراحی‌محور دیگر در میان مشاغل خانگی پیشنهادی این متن است. طراحان گرافیک نقش بسیار زیادی در تجسم برندها و به یاد ماندنی ساختن آنها دارند. آنها برای تاثیرگذاری در محیط آنلاین و همچنین در رسانه های چاپی سنتی، مورد نیاز هستند. هر صنعتی در مقطعی خاص به یک طراح گرافیک نیاز دارد. با این حال، تا زمانی که کاملاً رویایی نباشید، نباید انتظار داشته باشید که در طراحی گرافیک درآمد کسب کنید. زیرا که در این شغل رقابت زیادی وجود دارد. به عنوان حداقل شرایط مورد نیاز، اکثر مشاغل به دنبال طراحانی خواهند بود که در نرم افزارهایی مانند Photoshop، InDesign و Illustrator خبره باشند. برای یافتن نقش‌های مستقلی که می‌توانید از خانه انجام دهید، در هیئت‌هایی شغلی مانند Creative Guild ثبت نام کنید. در آنجا طراحان گرافیک زیادی در حال فعالیت هستند.

مقاله مرتبط:”مشکلات کسب و کارهای اینترنتی چیست؟” 

توسعه دهندگی وب یک شغل خانگیِ پر تقاضای اینترنتی

 در جستجوی عبارت کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه، توسعه دهندگی وب جزو مواردی است که اغلب به چشم می خورد. اگر به عنوان یک توسعه دهنده وب به کسب درآمد از خانه علاقه دارید، باید گفت که فردی خوش شانس هستید. زیراکه فرصت های شغلی زیادی برای شما وجود دارد. نیاز به توسعه دهندگان وب برای ساخت و مدیریت وب سایت ها به صورت روز افزون در حال رشد است. در این شغل باید زبان های برنامه نویسی مختلف را همراه با HTML و CSS بدانید. برای مبتدیان، توصیه می شود ابتدا با زبان های فرانت اند شروع کنند.

 سایت‌هایی مانند Codecademy می‌توانند به شما کمک کنند تا سفر خود را برای تبدیل آن به یک توسعه دهنده وب شروع کنید. هنگامی که مهارت های خود را توسعه دادید، یک نمونه کار برای تبلیغ خدمات خود ایجاد کنید. برای مشاغل مرتبط در وب‌سایت‌هایی مانند Stack Overflow درخواست دهید تا نقش‌هایی را پیدا کنید که می‌توانید هنگام کار از خانه انجام دهید.

 برنامه نویسی، یک شغل خانگی آینده دار

مرد در حال برنامه نویسی

سرانجام در این لیست طولانیِ انواع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه به مواردی رسیدیم که ارزش بیشتری برای تلاش کردن دارند. برنامه نویسی یکی از این موارد است که همیشه شغلی ارزشمند باقی می‌ماند. اگر بدانید چگونه کدنویسی کنید راه عملی کردن هزاران ایده و انگیزه کارآفرینی را یافته اید. در این شغل، شما به یک ایده برجسته برای برنامه خود نیاز دارید. فقط از این تصور که بازار این کار، اشباع شده است ناامید نشوید. بسیاری از برنامه های موجود آنقدرها هم عالی نیستند.

بنابراین هنوز فرصت های زیادی برای شما وجود دارد. اگر می‌خواهید به تنهایی پیش بروید، می‌توانید اپلیکیشن موبایل خود را به سرمایه‌گذاران بفروشید. حتی می توانید چندین اپلیکیشن را به عنوان فریلنسر برای شرکت های دیگر توسعه دهید. مهارت های کدنویسی، همان چیزی است که موفقیت شما را در این شغل تضمین می کند. میانگین دستمزد برای برنامه نویسی در ایالات متحده تا 80 دلار در ساعت است. این دستمزد برای شغلی که می توانید در خانه کار کنید بد نیست.

مترجمی، شغلی که می‌تواند جزو مشاغل خانگی نیز محسوب شود

شاید شما نیز بتوانید مانند بسیاری از مترجم ها یک شغل خانگی پر رونق ایجاد کنید. البته برای این هدف باید بتوانید به بیش از یک زبان صحبت کنید، بخوانید و یا بنویسید. اگر قبلا ترجمه نکرده اید، نگران نباشید. برای شروع می‌توانید در دوره‌های آنلاین ترجمه ثبت‌ نام کنید. در حقیقت، هر معلمی باید قبل از تدریس آموزش ببیند. در مرحله بعد، پروژه های ترجمه خود را شروع کنید. مترجمی، فرصت های شغلی زیادی دارد مثلا می‌توانید کتاب یا مقاله ترجمه کنید یا حتی برای فیلم های سینمایی زیرنویس‌ بنویسید. اگر مترجمان زیادی در بازار انتخابی شما وجود ندارند، می توانید با دریافت دستمزدهای بالاتر، درآمد بیشتری کسب کنید.

 میزان درآمد شما به زبان ها و جایی که در آن فعالیت می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، شما می توانید با ترکیب های زبانی کمیاب راحت تر درآمد کسب کنید.

کلام آخر

در پایان باید گفت اشتغال به انواع کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه، هر روز علاقه مندان بیشتری پیدا می کند. دامنه مشاغلی خانگی و اینترنتی روز به روز در حال گسترش بیشتر است. حتی برخی از افراد فکر می کنند که در آینده اغلب مشاغل به شکل دورکاری و خانگی در می آیند. کار در خانه هم برای کارفرمایان و هم کارمندان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی می کند. اما همانطور که در مشاغل ذکر شده در این متن می‌بینید بسیاری از مشاغل خانگی و اینترنتی به سطوحی از مهارت و تخصص نیاز دارند. اگر شما نیز از مهارت کافی برای شروع یک شغل آنلاین خانگی بهره مندید همین الان می توانید از مهارت خود به صورت خانگی کسب درآمد کنید. اما اگر اینگونه نیست ابتدا بهتر است آموزش ببینید تا بتوانید به کسب خانگی خود را راه اندازی کنید.