با استفاده از یک سایت ساز خوب، می توانید در کمترین زمان یک سایت راه اندازی کنید و این امکان برای صاحبان کسب و کارها به وجود خواهد آمد که بدون صرف زمان و با هزینه ای اندک، کسب و کار خود را در بستر ارزشمند اینترنت توسعه بدهند.در این مقاله، مزایای استفاده از سازنده سایت، از منظر کاربر مبتدی و کاربر پیشرفته را بررسی خواهیم کرد.

مزایای استفاده از سایت ساز چیست؟

در ادامه مطلب به مزایای سایت ساز اشاره می کنیم.

بدون نیاز به برنامه نویسی یا مهارت های فنی

سایت سازها برای افرادی طراحی شده اند که مهارت های فنی کمی دارند. سایت سازها از طراحی رابط کاربر پسند استفاده می کنند که به افراد عادی اجازه می دهد متن را تایپ کنند، تصاویر را آپلود کنند، یا هر عنصری را با یک کلیک و کشیدن ساده ماوس تغییر داده و جابجا کنند.

همه این موارد بدون نیاز به یک خط برنامه نویسی یا مدیریت FTP و سایر موارد فنی به راحتی توسط کابر صورت می پذیرد.

طراحی سایت حرفه ای بدون دانش فنی و هزینه گزاف

بدون نیاز به دانش طراحی، سایتی حرفه ای و کاربرپسند را طراحی و عرضه کنید که به واسطه تیم طراحی سایت سازها مبتنی بر تجربه هزاران کاربر از کسب و کارهای مختلف طراحی کارشناسانه شده است.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا به مهارت های طراحی خود اطمینان ندارید، می توانید به سادگی یک قالب حرفه ای طراحی شده را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. قالب‌های حرفه ای یکی از بهترین ویژگی‌های سایت سازها هستند. از همه مهم‌تر، هر زمان نیاز داشتید قالب خود را بدون پرداخت هزینه ای آن را تغییر دهید، زیرا سایت سازها این امکان را به شما می‌دهند که قالب را متناسب با نیازها و سبک خود مشتری تغییر دهند.

برند شخصی خود را در بستر اینترنت حفظ کنید

صحفه لبتاب باز شده کد های htmlرا نشان می دهد

به واسطه سایت سازها، شما قادر خواهید بود تا با حفظ برندینگ شخصی خود در دنیای اینترنت، کسب و کار خود را توسعه بدهید. در صفحات جستجوی گوگل دیده شوید و محبور نباشید مه به علت عدم دانش کافی و هزینه های گزاف یا از داشتن کریدور فروش اینترنتی صرف نظر کنید یا اینکه مجبور باشید تحت برند پلتفرم های MarketPlace در کنار صدها رقیب خود به عرضه و فروش محصولات خود اقدام نمایید و نهایتا هیچ اثری از برند شما در بستر اینترنت نباشد.

سایت شخصی شما در عرض چند دقیقه آماده است

سایت شما در کمترین زمان آماده و تحویل می شود. سایت سازها کل فرآیند ایجاد سایت را ساده می کنند. شما با قالب های از پیش طراحی شده، صفحات وب از پیش پر شده و برنامه ها و ابزارهای آماده شروع می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خود را اضافه کنید و روی دکمه انتشار کلیک کنید و سایت شما در کمترین زمان راه اندازی می شود.

پشتیبانی فنی دوره ای و منظم رایگان از سایت شما

سایت سازها نگهداری سایت را برای شما آسان می کنند. اگر می خواهید سایت شما پایدار باشد، پشتیبانی و نگهداری منظم سایت ضروری است. مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت شما همیشه به دنبال محتوای جدید هستند، بنابراین مهم است که اطلاعات، اخبار، محصولات یا ویژگی های جدید و هیجان انگیز را در اختیار آنها قرار دهید. به دلیل رابط کاربری ساده و آسان سایت سازها، ایجاد تغییرات و به روز رسانی در سایت شما آسان است.

متناسب با نیاز خود پکیج مورد نیاز خود را انتخاب و هزینه کنید

ساخت سایت با سایت سازها نیاز به بودجه زیادی ندارد. تعداد زیادی پکیج رایگان و پولی برای انتخاب وجود دارد. حتی با ماژول های پولی، سایت سازها در مقایسه با استخدام برنامه نویس های حرفه ای بسیار مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این، بسیاری از سایت سازها با خدمات هاستینگ رایگان و دامنه رایگان با برند شخصی خود ارائه می شوند.