سایت ساز سایتی شو ویژگی های داردکه در باقی سایت سازها وجود ندارد. پلتفرم سایتی شو به عنوان اولین و تنهاترین پلتفرم سایت ساز و اپلیکیشن ساز کشور که به عنوان پلتفرم دانش بنیان از سوی معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری شناخته شده است، سعی دارد تا با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های دنیا،  بستری حرفه ای و ارزشمند را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم آورد تا همگی بتوانند با کمترین دغدغه و بدون دانش فنی در عرض چند دقیقه بستر فروش اینترنتی خود را راه اندازی کنند و بتوانند به توسعه، برندسازی و کاهش ریسک کسب و کار خود اقدام کنند.

دلایل متمایز بودن سایتی شو

مهمترین دلایلی که باعث شده پلتفرم سایتی شو از سایر رقبای خود متمایز شود بدین شرح است:

عدم استفاده سایتی شو از بستر وردپرس

مشاهده می شود که در ایران و سایر کشورها، اکثر قریب به اتفاق پلتفرم های سایت ساز از بستر رایگان و ارزان وردپرس برای ایجاد سایت برای مخاطبین نشان بهره می برند در حالیکه در سایتی شو بستری حرفه ای و کدنویسی شده،  حاصل سال ها تلاش و تجربه تیم فنی و متخصص حوزه نرم افزار و کسب وکار ارائه می شود تا از آن طریق صاحبان کسب و کارها بتوانند از یک پلتفرم هوشمند برای ایجاد و توسعه کسب و کار خود بهره ببرند و به کسب و کار خود اعتبار ببخشند.

داشتن همزمان اپلیکیشن در کنار سایت

به واسطه بهره گیری از فناوری که سایتی شو از آن بهره می برد صاحبان کسب و کار می توانند تنها در عرض چند دقیقه و بدون دانش فنی از اپلیکیشن های اندروید و ios در کنار سایت حرفه ای خود داشته باشند. که از آن طریق بتوانند بهتر با مخاطبین خود در ارتباط و تعامل باشند و کسب و کار خود را هم ردیف بزرگترین پلتفرم های اینترنتی که سایت و اپلیکیشن حرفه ای دارند قرار داده و اعتبار برند خود را افزایش دهند.

پشتیبانی همه جانبه از مشتریان

تیم پشتیبانی سایتی شو آماده است که در تمامی مراحل کسب و کار اینترنتی شما، اعم از پشتیبانی فنی، راه اندازی سایت و اپلیکیشن، پشتیبانی اجرایی و هر نیازمندی که شما برای پیشبرد کسب و کار خود در فضای اینترنتی و دنیای مجازی دارید در کنار شما باشد تا شما بدون دغدغه و صرف هزینه برای استخدام نیروی پشتیبان فقط از افزایش فروش خود در دنیای بزرگ اینترنت لذت ببرید.

خدمات پشتیبانی سایتی شو

  • پشتیبانی فنی سایت و اپلیکیشن اختصاصی شما
  • پشتیبانی جهت راه اندازی اولیه سایت و اپلیکیشن اختصاصی شما
  • پشتیبانی مستمر اجرایی در فرآیند ارتباط با مشتری سایت و اپلیکیشن اختصاصی شما
  • پشتیبانی خدمات دیجیتال مارکتینگ سایت و اپلیکیشن اختصاصی شما
  • پشتیبانی و اعمال پچ امنیتی سایت و اپلیکیشن اختصاصی شما
  • پشتیبانی و بکاپ منظم و دوره ای سایت و اپلیکیشن اختصاصی شما
  • مانیتورینگ دائمی سرور و سایت و اپلیکیشن اختصاصی شما