روند تصمیم گیری خریداران در سالهای اخیر به طور چشمگیری تغییر کرده است. خریداران قبل از اینکه با یک فروشنده صحبت کنند ، تحقیقات گسترده ای را به صورت آنلاین انجام می دهند. خریداران همچنین خریدهای مستقیم تری را به صورت آنلاین و از طریق تلفن هوشمند خود انجام می دهند یا هرگز پا به مکان های سنتی نمی گذارند.

پس بنابراین صاحبان کسب و کارهای مختلف برای کاهش ریسک کسب و کار خود و عقب نیفتادن از جریان دیجیتالی شدن سبک زندگی مخاطبین خود، ناچار هستند تا کسب و کار خود را توسعه داده و بستر فروش اینترنتی را راه اندازی و توسعه دهند. در این مطلب به سوال فروشگاه ساز چیست پاسخ می دهیم.

فروشگاه ساز چیست و مزایای آن

فروشگاه ساز یک پلتفرم آنلاین است که به صورت اختصاصی برای راه اندازی بستر فروش آنلاین کسب و کارهای مختلف طراحی شده است.

در این پلتفرم صاحبان کسب و کارها می توانند به راحتی و در عرض چند دقیقه صاحب یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای شده تا بدین وسیله بتوانند به مزایای زیر نسبت به بستر سنتی یا فیزیکی خود دست پیدا کنند.

فروش بدون محدودیت و به صورت 24/7

صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای، بدون محدودیت زمانی با مخاطبین و مشتریان خود در ارتباط و تعامل باشند و بدون محدودیت های فروش فیزیکی در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته کسب و کارشان فعال باشد. این یکی از مهم ترین مزیت های فروشگاه ساز است. همچنین در موضوع فروشگاه ساز چیست به مزایای عالی آن برای کسب و کار ها اشاره  می کنیم.

ارائه بهینه محصولات

فروشگاه ساز چیست؟

صاحبان کسب و کارها با داشتن بستر فروش اینترنتی حرفه ای، قادر خواهند بود تا محصولاتشان را با دسته بندی هوشمند و بهینه و به صورت کامل با ذکر جزئیات کامل از محصول به مخاطبین خود نمایش دهند. همچنین دیگر دغدغه این را نداشته باشند که فروشندگان مغازه به درستی به وظایف خود عمل نکنند و مخاطبین فروشگاه با تمامی محصولات فروشگاه مطابق نیازشان به درستی آشنا نشده باشند.

حضور در بین رقبا در جستجوهای اینترنتی

همان طور که اشاره شد بیش از 80% مخاطبین پیش از انتخاب محصول، آن محصول را در فضای اینترنت جستجو کرده تا اطلاعات کافی را راجع به آن محصول و محصولات مشابه به دست آورند، مطابق تحقیقات صورت گرفته است.

حتی آن دسته از مخاطبینی که قصد خرید فیزیکی هم دارند اکثرا قبل از اقدام به خرید از طریق فضای اینترنت به تحقیق و جستجو در رابطه با محصول مورد نظر خود می کنند. پس بنابراین اگر کسب و کاری در فضای اینترنت دارای بستر فروش نباشد به معنای آن خواهد بود که یک میدان رقابت مهم را به رقبای خود واگذار کرده است.

عدم دغدغه و نگرانی بابت محدودیت هایی مشابه همه گیری کرونا

تجربه تلخ همه گیری کرونا و محدودیت های ناشی از آن برای فروشگاه های فیزیکی باعث شد تا این نگرانی و دغدغه برای تمامی صاحبان کسب و کارها به وجود آید که محدودیت های اینچنینی دوباره فروششان را به مخاطره نیندازد، لذا با استفاده از بستر فروشگاه ساز می توان کلیه مخاطرات از این دست را به حداقل رسانده و از بابت ارتباط دائم و مستمر با مخاطبین خود مطمئن باشند.

در این مطلب  به سوال فروشگاه ساز چیست پاسخ ددادیم. همچنین  بخشی از مزایای آن را نیز معرفی کردیم. اگر کسب کار دارید بهتر است برای رشد آن از فروشگاه ساز استفاده کنید و فروش اینترنتی را تجربه کنید. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.