اگر پولی برای سرمایه گذاری ندارید بهتر است به دنبال کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه باشید. چند لحظه از  وقت خود را صرف این نوشته کنید. در آن تقریباً دوجین روش مختلف را به اشتراک گذاشته‌ابم که می‌توانید بدون سرمایه گذاری یا پرداخت هزینه ثبت نام به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. حتی اگر کاملاً تازه کار باشید این امکان برای شما وجود دارد. در پایان این متن خواهید دانست که چگونه بدون پرداخت هیچ هزینه ای کسب درآمد اینترنتی کنید.

روش های سریع کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اگر هیچ سرمایه ای نداشته باشید برای کسب درآمد آنلاین باید به جای سرمایه، وقت خود را صرف کنید. برخی از روش های کسب درآمد اینترنتی، سریع و زود بازده و برخی دیگر بلندمدت تر هستند. برخی از بهترین راه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه به شرح زیر هستند.

خدماتی را به عنوان فریلنسر ارائه دهید

فریلنسری یکی از راه های پرطرفدار کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه است. اگر یک مهارت (هر مهارتی) دارید، می‌توانید افرادی را پیدا کنید که مایلند به شما پول بدهند تا به عنوان فریلنسر برای آنها کار کنید. فریلنسری سریع ترین راه برای کسب درآمد آنلاین است. شما می توانید آن را امروز و از همین لحظه شروع کنید. میلیون ها نفر در سراسر جهان در حال انجام کارهای فریلنسری هستند.

مرد جوانی که فریلنسر است

یک نظرسنجی در سال 2019 در مورد مشاغل اینترنتی توسط اتحادیه Upwork و Freelancers منتشر شد. طبق این نظرسنجی بیش از 57 میلیون فریلنسر تنها در ایالات متحده وجود دارند. انتظار می‌رود این رقم تا سال 2027 به 87 میلیون برسد. میلیون ها فریلنسر در کشورهایی مانند هند، پاکستان، بنگلادش، فیلیپین، روسیه و بسیاری از جاهای دیگر وجود دارند. شغل فریلنسری یا همان دورکاری مشخصات خاصی دارد از جمله:

  • – درآمد غیرفعال: خیر (هیچ درآمد جانبی و مستمری ندارد و برای کسب درآمد در آن باید دائما کار کرد)
  • – منحنی یادگیری: کوتاه
  • – حداقل ساعت کاری: 1 ساعت.
  • – دارای گزینه شغلی بلند مدت: بله.

چه کارهایی را می‌توان به عنوان فریلنسر انجام داد؟

شما می توانید به معنای واقعی کلمه هر مهارتی را به عنوان یک فریلنسر ارائه دهید و از این راه اقدام به کسب درآمد آنلاین کنید. از جمله موارد زیر:

 اگر مهارت های نوشتاری خوبی دارید؟ یک نویسنده مستقل شوید.

 آیا می توانید سریع تایپ کنید؟ کارهای تایپ و رونویسی را انجام دهید.

 لهجه خوبی دارید؟ انجام پروژه های صوتی برای شما مناسب است.

 می دانید چگونه با کلمات خود فروش را افزایش دهید؟ به یک اپراتور و فروشنده اینترنتی تبدیل شوید.

 آیا می توانید لوگو و بنر طراحی کنید؟ طراح گرافیک شوید.

 کدنویسی را بلد هستید؟ می‌توانید در هزاران شغل مرتبط با برنامه نویسی مشغول به کار شوید.

– اسلاید پاورپوینت ایجاد کنید، محتواهای مختلف را تصحیح و ویرایش کنید، فیلم ها را ویرایش کنید و غیره.

شغل دستیار مجازی (VA)

 راهی ایده آل برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه، بسیاری از افراد دوست دارند دستیار مجازی باشند. دستیار مجازی یکی از مشاغلی است که در گذشته نیز در مورد آن صحبت کرده ایم اما در اینجا جلوه ای دیگر از این شغل را بیان می کنیم. دستیار مجازی که به اختصار VA نیز نامیده می‌شود یک منشی آنلاین است که به کارآفرینان و صاحبان مشاغل کمک می کند تا وظایف معمول را مدیریت کنند. دستیار مجازی، آنها را سازماندهی کرده و به آنها اجازه می دهد تا روی وظایف اصلیِ تجاری خود تمرکز کنند.

از نظر فنی، یک VA نیز یک فریلنسر است اما برخلاف فریلنسرهای معمولی، قراردادهای VA معمولا طولانی‌مدت‌تر هستند. صنعت VA در چند سال اخیر به معنای واقعی کلمه منفجر شده است و هزاران فرصت فعال برای هر کسی که بتواند 3-4 ساعت در روز وقت صرف کند وجود دارد. برخی از خصوصیات شغل دستیار مجازی:

  • – درآمد غیرفعال: خیر.
  • – منحنی یادگیری: کوتاه.
  • – حداقل ساعت کاری در روز: 1-2 ساعت.
  • – گزینه شغلی بلند مدت: بله.
  • – در کشورهای خارجی پتانسیل درآمد بلند مدت: 30 تا 50 هزار دلار در سال.

کارهایی که دستیارهای مجازی به عنوان افرادی موفق در کسب درآمد آنلاین انجام می دهند

 دستارهای مجازی برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه، کارهای مختلفی را برای کارفرمایان انجام می‌دهند. از جمله:

  1. – برنامه کاری روزانه را سازماندهی و اولویت بندی می کنند.
  2. – قرارها و جلسات را تنظیم می کنند.
  3. – برای کارهای مهم یادآوری تنظیم می کنند.
  4. – با ذینفعان مختلف پیگیری می کنند.
  5. – سازماندهی و پاسخ به ایمیل ها.
  6. -هر گونه کار مستندسازی.
  7. – وظایف وارد کردن داده ها.

 برخی از کارفرمایان مشاغل اینترنتی، شما را تنها برای تعداد معدودی از روزها در هر ماه به عنوان VA استخدام می کنند. برای یافتن شغل دستیار مجازی، سایت های فریلنسری را جستجو کنید. مستقیماً از طریق لینکدین و راه های ارتباطی دیگر با کارآفرینان مختلف، کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها تماس بگیرید تا ببینید آیا به خدمات VA نیاز دارند یا خیر. اگرچه برای راه اندازی خدمات VA نیازی به وب سایت ندارید، اما مطمئناً در صورت داشتن سایت (حتی یک سایت رایگان در (WordPress. com شانس بیشتری برای استخدام خواهید داشت.

 وبلاگ نویسی یکی از راه های رایج برای کسب درآمد آنلاین.

دختری در حال کار کردن با لبتاب برای نویسنده بلاگ شدن

آیا مهارت های نوشتاری خوبی دارید؟ اگر اینگونه است می‌توانید از این مهارت در مشاغل اینترنتی مختلف بهره بگیرید. مثلا می توانید زمانی را برای رشد وبلاگ خود اختصاص دهید. همچنین می‌توانید مقالاتی را به عنوان نویسنده مهمان در وب سایت های مختلف مشارکت دهید. روش دوم نیاز به توضیح بیشتر دارد.

  •  درآمد غیرفعال: خیر.
  •  منحنی یادگیری: کوتاه.
  •  حداقل ساعت کاری در روز: 2-3 ساعت.
  •  گزینه شغلی بلند مدت: خیر.

برای کسب درآمد آنلاین به عنوان مشاور کسب و کار، فعالیت کنید.

در موضوع کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه، کارهای مشاوره ای جایگاه ویژه ای دارند. اگر تجربه کار حرفه ای در هر صنعتی را دارید می توانید یک کسب و کار مشاوره آنلاین راه اندازی کنید. به این روش، تنها در عرض چند هفته می‌توانید شروع به کسب درآمد کنید. بسیاری از شغل های مشاوره ای به مدارک دانشگاهی نیز نیاز ندارند. کسب و کار مشاوره صرفاً در مورد راهنمایی یک مخاطب خاص برای حل یک مشکل است. حتی لازم نیست شرکت های بزرگ را هدف قرار دهد.

در مشاغل اینترنتی مشاوره ای، موضوعات عمومی زیادی وجود دارند که می‌توانید در مورد آنها به دیگران مشاوره دهید. از جمله : اعتیاد به الکل، اعتیاد به گوشی‌های هوشمند‌، مشکلات ازدواج، چالش‌هایی که والدین جوان با آن مواجه می‌شوند و… . مشاوران تخصصی تر درآمد بیشتری کسب می کنند. به عنوان مثال، حسابداران، وکلا، مدیران پروژه، برنامه نویسان، سئوکاران و غیره همگی می‌توانند از دانش خود برای مشاوره به دیگران استفاده کنند. به یاد داشته باشید، برای کسب درآمد به عنوان مشاور به هزاران مشتری نیاز ندارید. در ابتدا حتی یکی دو مشتری می‌توانند به شما پول کافی برای سرمایه گذاری مجدد در بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر را بدهند. برخی از خصوصیات شغل مشاوره به شرح زیر هستند:

  •  درآمد غیرفعال: خیر.
  •  منحنی یادگیری: متوسط.
  •  حداقل ساعت کاری در روز: 1-2 ساعت.
  •  گزینه شغلی بلند مدت: بله.

همکاری در فروش

همکاری در فروش یکی از محبوب ترین راهها برای کسب درآمد آنلاین است و نیازی به سرمایه گذاری ندارد.

 به عنوان یک بازاریاب وابسته، وظیفه شما این است که محصولات شخصی ثالث را در ازای دریافت درصدی از پورسانت به صورت آنلاین بفروشید. انواع مختلفی از بازاریابی وابسته وجود دارد و هر کدام چارچوب زمانی متفاوتی برای موفقیت دارند.

در این کسب و کار باید محتوای زیادی نیز در مورد محصولاتی که می‌خواهید بفروشید ایجاد کنید. کار بعدی شما این است که محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی مرتبط، سایت های پرسش و پاسخ، انجمن‌ها و دیگر پلتفرم‌های آنلاین قرار دهید. مثلا اگر یک برنامه آموزشی کاهش وزن را تبلیغ می‌کنید، باید اطلاعات مرتبط با آن را در شبکه‌های اجتماعیِ با موضوع مرتبط تبلیغ کنید.

  • درآمد غیرفعال: بله
  •  منحنی یادگیری: متوسط
  •  حداقل ساعت کاری در روز: 1-2 ساعت
  • گزینه شغلی بلند مدت: بله.

تست وب سایت ها و بررسی برنامه های موبایل برای کسب درآمد آنلاین

با تست کردن نیز می‌توان اقدام به کسب درآمد آنلاین کرد. هزاران وب‌سایت و برنامه جدید هر روز راه‌اندازی می‌شوند و برای بهبود قابلیت استفاده، طراحی و… به بازخورد واقعی کاربران نیاز دارند. اگر بتوانید هر روز 1 تا 2 ساعت برای مرور وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه مختلف وقت بگذارید و بازخورد خود را طبق دستورالعمل‌ها به اشتراک بگذارید، می‌توانید به راحتی در هر ساعت 10 تا 30 دلار درآمد کسب کنید. User Testing یکی از محبوب ترین سایت ها برای چنین کارهایی است. Tester Work مکان دیگری است که می توانید تکالیف تست سریع اپلیکیشن موبایل را دریافت کنید که می تواند درآمد مفیدی برای شما به همراه داشته باشد.

 پروژه ها بر اساس جمعیت شناسی، موقعیت مکانی و عملکرد هر آزمایشگر اختصاص داده می شوند. به طور کلی، کاربران مستقر در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، یا هر کشور پیشرو اروپایی دیگر به احتمال زیاد تکالیف بیشتری را دریافت می کنند. زیرا تقاضا در این مناطق بیشتر است. اما آزمایش کننده هایی از هند، بنگلادش، پاکستان و چندین کشور در حال توسعه دیگر نیز به طور مرتب برای چنین پروژه هایی کار می کنند.

  •  درآمد غیرفعال: خیر
  •  منحنی یادگیری: طولانی.
  •  حداقل ساعت کاری در روز: 2-3 ساعت
  •  گزینه شغلی بلند مدت: خیر.

با بازی های ویدیویی درآمد آنلاین کسب کنید.

گیمری در حال بازی کردن

 طبق آمارهای گرفته شده در مورد مشاغل اینترنتی، درصد بالایی از بزرگسالان در کشورهای مختلف به طور منظم بازی های ویدیویی انجام می دهند. یک گیمر به طور متوسط حدود 8 ساعت در هفته را صرف بازی در دستگاه های مختلف می کند. شما به راحتی می توانید این سرگرمی را به یک حرفه تبدیل کنید. با انجام بازی های مورد علاقه خود در پلی استیشن، ایکس باکس و سایر کنسول های بازی، پول زیادی به دست آورید. البته باید بازی های خود را به صورت زنده در توییچ، فیس بوک گیمینگ، یوتیوب یا هر پلتفرم دیگری پخش کنید. با این کار از طریق کمک های مالی بینندگان و درآمد تبلیغاتی خود، درآمد خواهید داشت.

به عنوان یک گیمر میتوانید برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه از پلتفرم Twitch استفاده کنید. این پلتفرم محبوب ترین سرویس پخش زنده بازی های ویدیویی در جهان است که تاکنون چندین گیمر را به میلیونر تبدیل کرده است. با این حال، به طور متوسط، یک گیمر Twitch می تواند به ازای هر 100 مشترک، 250 تا 300 دلار درآمد کسب کند، که اگر در یک بازی محبوب مهارت داشته باشید، کار سختی نیست.

برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه، نویسنده Medium شوید.

Medium یکی از بزرگترین پلتفرم های وبلاگ نویسی است که امکان کسب درآمد آنلاین را برای هزاران نفر در سراسر جهان فراهم کرده است. این پلتفرم با نزدیک به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه بزرگترین پلتفرم در نوع خود است. طبق گزارش Similar Web، Medium در فوریه 2020 تقریباً 150 میلیون بازدید داشته است. شما نیز میتوانید از همین الان در Medium ثبت نام کنید و فوراً شروع به انتشار محتوا کنید.

برای کسب درآمد آنلاین از Medium وظیفه شما انتشار محتوای باکیفیت و مفید برای گروه خاصی از خوانندگان مدیوم است. هر زمان که یک مشترک پولی مدیوم از محتوای شما بازدید کند، بخشی از هزینه اشتراک ماهانه 5 دلاری آن، به شما پرداخت می شود.

مقاله مرتبط:”روش های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

نظرسنجی های آنلاین را برای کسب سریع درآمد اینترنتی پر کنید.

پر کردن نظرسنجی های آنلاین یک راه محبوب، آسان و سریع برای کسب درآمد آنلاین در حین کار از خانه است. صدها وب سایت نظرسنجی پولی مختلف وجود دارد که می توانید در آنها به صورت رایگان ثبت نام کنید و مشخصات خود را تکمیل کنید. پس از آن از شما خواسته می شود در نظرسنجی های مربوطه شرکت کنید. البته برای بسیاری از کاربران ایرانی نمی‌توانند بدون استفاده از وی پی ان آی پی ثابت از این سایت ها استفاده کنند. Survey Yeah یکی از وب سایت های محبوب در این زمینه است. Swag bucks، Ysense، Survey Savvy، Inbox Dollars و Vindale Research نمونه هایی دیگر هستند.

 به طور متوسط در هر نظرسنجی بسته به عوامل مختلف می توانید بین 1 تا 20 دلار، درآمد کسب کنید.

 پر کردن نظرسنجی ها شما را ثروتمند نمی کند، اما مطمئناً روش خوبی برای کسب چند صد دلار در ماه است.

  • – درآمد غیرفعال: خیر
  • – منحنی یادگیری: کوتاه
  • – حداقل ساعت کاری در روز:1-2 ساعت
  • – زمان کسب 100 دلار اول: 2-3 روز

فروش آنلاین عکس و فیلم

دوربین جلوی مرد در حال فیلم گرفتن

 اگر از عکاسی لذت می برید، می توانید با فهرست کردن عکس های خود در Shutterstock و Adobe Stock، شروع به کسب آنلاین کنید. مخصوصا Shutterstock، مکانی عالی برای کسب درآمد آنلاین با فروش عکس و فیلم های خود است. این پلتفرم در 15 سال گذشته، بیش از 1 میلیارد دلار به عنوان حق امتیاز به مشارکت کنندگان خود پرداخت کرده است. برای شروع کار در Shutterstock به دوربین DSLR نیاز ندارید. حتی می توانید از دوربین گوشی هوشمند خود برای ثبت و فروش تصاویر زیبا استفاده کنید.

  • – درآمد غیرفعال: بله
  • – منحنی یادگیری: متوسط
  •  حداقل ساعت کاری در روز: 1 ساعت
  •  – گزینه شغلی بلند مدت: خیر

روش‌هایی که تا اینجا گفته شد می‌توانند بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، پولی را برای شما به ارمغان بیاورند.

 اگر به دنبال کسب درآمد فوری هستید می توانید شانس خود را با هر یک از آنها امتحان کنید. با این حال، اگر آماده هستید زمان بیشتری را برای ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین سرمایه‌گذاری کنید، در بخش بعدی نکات بسیار خوبی برای شما جمع آوری شده اند.

 برنامه ریزی های بلند مدت تر در زمینه کسب درآمد آنلاین

 هیچ تجارتی در دنیا وجود ندارد که بتوانید بدون سرمایه گذاری در آن، میلیونر شوید به جز کسب و کارهای اینترنتی. اگر آماده کار سخت هستید، می‌توانید با هر یک از مدل‌های کسب‌وکار زیر بدون خرج کردن یک سکه به یک میلیونر تبدیل شوید

مقاله مرتبط:”آیا کسب درآمد از اینترنت روزانه ۳ میلیون ممکن است؟ 

یک سایت سودآور را راه اندازی و رشد دهید.

 وبلاگ و سایت نویسی یکی از آسانترین روش ها برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه است. چندین کار وجود دارد که باید برای رشد یک سایت موفق انجام دهید.

  1.  قالب مناسب را انتخاب کنید.
  2.  نیازها و مشکلات واقعی مخاطبان خود را شناسایی کنید.
  3.  سوالاتی که مخاطبان شما میپرسند را بیابید
  4.  با انتشار محتوای باکیفیت، دقیق و کاربردی به این سوالات پاسخ دهید.
  5.  با تولید محتوا سازگار باشید.
  6. محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید
  7. برای محتوای خود بک لینک ایجاد کنید

 وقتی سایت شما شروع به دریافت ترافیک منظم کرد، راه های نامحدودی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. مثلا می‌توانید محصولات مرتبط را به عنوان یک بازاریاب وابسته به مخاطبان خود تبلیغ کنید.

برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی شوید

 اینفلوئنسر شدن نیاز به زمان و تلاش دارد. برندها در سراسر جهان مبالغ دیوانه‌واری را برای بازاریابی تأثیرگذار خرج می‌کنند. اینفلوئنسر به کسی گفته می‌شود که تاییدها و توصیه‌های وی در رسانه‌های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام) بر تصمیمات خرید افراد عادی تاثیر بگذارد. تحقیقات نشان می‌دهند که 80 درصد از مصرف کنندگان امروزی محصولات مورد نیاز خود را به دلیل تایید اینفلوئنسرها خریداری می کنند. شما باید به طور مداوم در مورد موضوعات مختلفِ مرتبط با مخاطبان خود رهبری فکری باشید و فالوورهای اختصاصی خود را افزایش دهید.

  •  درآمد غیرفعال: بله.
  •  منحنی یادگیری: متوسط.
  •  حداقل ساعت کاری در روز: 2-3 ساعت
  •  گزینه شغلی بلند مدت: بله

کلام آخر

 بهانه شما برای اینکه هیچ اقدامی برای کسب درآمد آنلاین نمی کنید چیست؟. در متن فوق روش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه به اشتراک گذاشته‌ شد. اگر پول ندارید و فوراً به پول نقد نیاز دارید می‌توانید به سراغ هر یک از روش های سریعی که در این متن به اشتراک گذاشته شد بروید. اگر وقت کافی دارید، یک سایت معتبر با مخاطبان اختصاصی ایجاد کنید تا بتوانید از راه های متعددی از آن کسب درآمد کنید. توصیه می‌شود از فکر کردن و تحلیل بیش از حد مسائل دست بردارید و همین امروز شروع به کسب درآمد آنلاین کنید