با همه گیری کرونا بسیاری از کسب و کار ها و سایت های آنلاین توانستند سود بسیار زیادی داشته باشند به همین دلیل آیا شما نمی خواهید روش کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی یا ایرانی را یاد داشته باشید؟

اینترنت یک ابزار همگانی و بسیار ساده و گاهی پیچیده است که افراد به واسطه مقدار دانش و مهارت خود می توانند از آن کسب درآمد کنند. خوشبختانه راه ها و ایده های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، اما ما در این مقاله سعی خواهیم کرد بیشتر روی سایت های خارجی تمرکز کنیم و راه های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی را مورد بررسی قرار دهیم.

چگونگی کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

در حال حاضر تعداد سایت های خارجی که می توانید از آنها کسب درآمد کنید بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید؛ اما نمی توان به همگی آنها اعتماد کرد، برخی از آنها جهت کلاهبرداری از کاربران اینترنتی راه اندازی شده اند و ممکن است با یک اشتباه ساده در دام چنین وب سایت هایی بیفتید و آسیب ببینید.

اما در این میان وب سایت هایی نیز وجود دارد که می توانید با اطمینان از آنها کسب درآمد کنید. البته برای شروع کافیست زمینه فعالیت خود را مشخص کنید. ممکن است بخواهید در زمینه ارز دیجیتال فعالیت داشته باشید، در این صورت می بایست از میان صدها وب سایت گزینه مناسب را انتخاب کنید، مانند:

  • وب سایت صرافی کوکوین
  • وب سایت صرافی بایننس
  • وب سایت صرافی بیت رکس
  • و غیره.

البته علاوه بر این؛ شما می توانید در زمینه های دیگر نیز از وب سایت های خارجی کسب درآمد کنید، برای مثال وب سایت های کلیکی یا به اصطلاح PTC که با هر بار کلیک و یا بازدید دستمزد دریافت می کنید، مانند:

  • وب سایت واد اجو
  • وب سایت گرند کلیک
  • وب سایت توییکرز
  • وب سایت کلیک بوک
  • وب سایت گلدن کلیکس
  • وب سایت سیلور کلیکس
  • و غیره

همچنین اگر دانش زیادی در زمینه حیطه تحصیلی خود دارید و توانسته اید مقالات زیادی نگارش کنید، می توانید از وب سایت های علمی زیر کسب درآمد کنید:

  • وب سایت گوگل اسکالر
  • وب سایت اسکوپوس
  • وب سایت ساینس‌دایرکت
  • وب سایت ساینس‌هاب
  • و غیره

و این که شما می توانید با ساخت کلیپ ویدیو و انتشار آنها در شبکه های مجازی خارجی به درآمد قابل قبولی برسید، در حال حاضر این کار بهترین روش برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی است. برای نمونه و برای آشنایی بیشتر شما به چند مورد از این  وب سایت ها اشاره کرده ایم:

  • وب سایت یوتیوب
  • وب سایت فیس بوک
  • پلتفرم اینستاگرام
  • پلتفرم تلگرام
  • پلتفرم واتساپ
  • و غیره

بررسی سایت های خارجی برای کسب درآمد اینترنتی

برای این که بیشتر با این موضوع آشنا شوید، پیشنهاد می کنم متن زیر را بخوانید، زیرا تعدادی از این وب سایت ها را بررسی کرده ایم و دانستیم که می تواند برای شما مفید باشد.

وب سایت فایور (Fiverr)

صحفه اصلی سایت fiverr

مناسب ترین سایت برای کسب درآمد دلاری است. فایور یک سایت مستقل قدیمی است که در آن همه چیز حداقل 5 دلار هزینه دارد. این یک وب سایت ساده و آسان برای استفاده است که در آن خدماتی را که می توانید ارائه دهید پست می کنید: و اگر شخصی به آنها نیاز داشته باشد، برای کار به شما دستمزد می پردازد.

فایور وب سایتی است که تقریباً با انجام هر کاری می توانید 5 دلار درآمد داشته باشید. در این سایت، افراد کارهایی را که مایل به انجام آن هستند با 5 دلار آپلود می کنند، مانند نوشتن پست های فیس بوک برای شرکت ها. بسیاری از مشاغل به مهارت‌های خلاقانه مانند طراحی گرافیکی یا ویرایش صدا نیاز دارند، شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

 وب سایت ایلنس (Elance)

ایلنس بزرگترین بازار اینترنتی برای کار آزاد و قانونی است. این وب سایت محبوبیت جهانی دارد و مورد علاقه کاربران اینترنتی است.

در واقع وب سایت ایلنس یک رابط کاربری ساده دارد که به شما امکان می دهد شغل مورد نظر خود را در هر زمینه ای جستجو کنید. از نگارش محتوای متنی گرفته تا ترجمه، طراحی وب و برنامه نویسی. باید گفت ایلنس بهترین وب سایت برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی است.

اساساً افراد مشاغلی را که می خواهند انجام دهند در وب سایت ایلنس ارسال می کنند و شما برای آن پیشنهاد ارائه می دهید. این کار بسیار ساده است.

صرف نظر از میزان درآمدی که می خواهید به دست آورید، امکانات این وب سایت بی پایان است، مترجمان آزاد این وب سایت سالانه 1000 تا 100000 دلار درآمد کسب می کنند.

از مزایای مهم وب سایت ایلنس می توان به خدمات رایگان، چیدمان ساده برای استفاده، مدیریت آسان اسناد مالیاتی اشاره کرد. اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی هستید، وب سایت ایلنس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

یوتیوب (YouTube)

یوتیوب به تمامی افراد اجازه می دهد تا ویدیوهای مورد نظر خود در این شبکه بارگذاری کنند. ضبط ویدیو می تواند به سادگی روشن کردن دوربین رایانه و زدن دکمه ضبط باشد. شما می توانید در زمینه های مختلف مانند، آموزش، طنز و … کلیپ بسازید.

اگر تبلیغات را بر روی ویدیوهای خود فعال کنید، می توانید با نرخی در حدود 1 تا 3 دلار در هر 1000 بازدید از ویدیو درآمد کسب کنید. هر چه ویدیوهای شما بیشتر باشد، بازدیدهای بیشتری می توانید داشته باشید، بنابراین اگر ویدیوهای زیادی ضبط کنید و بیننده بیشتری در این شبکه داشته باشید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

علاوه بر این شما می توانید از تبلیغاتی که بر روی کلیپ های خود استفاده می کنید و یوتیوب هیچ نقشی در آن ندارد درآمد فوق العاده بالایی کسب کنید. یوتیوب از گذشته تا کنون جزو بهترین گزینه ها برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی بوده است.

تُرک مکانیکی (Mechanical Turk)

این وب سایت توسط آمازون اداره می شود. هر کسی می تواند ثبت نام کند و کارهای ساده را انجام دهد، تا به ازای هر کار چند سنت دستمزد کسب کند.

با کمی تمرین، می توانید از خانه  خود و در حالی که روی میز کار خود نشسته اید درآمد دلاری داشته باشید. فقط کافیست تا کمی روی این کار تمرکز کنید تا حداقل دستمزد را به دست آورید.

فتولیا  (Fotolia)

صحفه اصلی سایت fotolia

فتولیا  به شما امکان می دهد عکس هایی را که برای استفاده در عکاسی استوک گرفته اید بفروشید. به عنوان مثال، اگر ناشر به دنبال عکسی از یک ساحل باشد و شما چنین عکسی را آپلود کرده باشید، ناشر می تواند از فتولیا  برای خرید حقوقی آن تصویر در انتشار خود استفاده کند و شما بخشی از آن پول را از فتولیا  دریافت کنید. برای افراد علاقه مند به عکاسی، فتولیا  یک راه عالی برای کسب درآمد دلار است.

با این حساب می توانید برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی روی وب سایت فتولیا  حساب باز کنید.

وب سایت سواگ باکس (Swag bucks)

سواگ باکس شاید جزو محبوب ترین و قانونی ترین سایت های نظرسنجی آنلاین باشد. سواگ باکس مبلغ خاصی را برای شرکت در نظرسنجی های این وب سایت به شما پرداخت می کند، معمولا شرکت ها سپس از نظرسنجی های صورت گرفته برای کشف نوع محصولاتی که باید بسازند و بفروشند استفاده می کنند.

شما می توانید در چندین نظرسنجی در روز شرکت کنید و درآمد خوبی به دست آورید، همچنین می توانید درآمد سواگ باکس را به صورت آزاد و در هر زمانی دریافت کنید. سواگ باکس نیز می تواند گزینه ایده آل برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی باشد.

مقاله مرتبط:”روش های نوین کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲۰۰ هزار تومان

اشتراک مهارت (Skill share)

اسکیل شیر وب سایتی است که در آن می توانید یک کلاس آنلاین تدریس کنید و برای آن پول دریافت کنید. مجموعه‌ای از ویدیوها را در مورد موضوعی که می‌دانید ضبط می‌کنید، موضوعات محبوب شامل صنایع دستی، فیلم، مد و آشپزی و سپس در انجمن‌های اسکیل شیر مربوط به کلاس خود شرکت می‌کنید. در ازای آن، از افرادی که در کلاس شما شرکت می‌کنند، مبلغی را دریافت می‌کنید.

برای شروع نیاز به مدرک آموزشی نیست و این سایت می گوید معلمان می توانند به طور متوسط ​​سالانه 3500 دلار درآمد داشته باشند.

نتیجه گیری 

این روزها دیگر روش ‌های سنتی پول‌ سازی تنها راه‌های امرار معاش نیستند. با روی کار آمدن اینترنت، روش های سنتی کم کم کنار گذاشته می شوند و کسب درآمد اینترنتی جایگزین روش های سنتی می شود. در حال حاضر کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی یک روش مناسب است که افراد می توانند از آن استفاده کنند.

همانطوری که در این مقاله مشاهده کردید، وب سایت های زیادی در این حوزه وجود دارند که می توانید با کمی تلاش از آنها کسب درآمد کنید.

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی بازی کودکانه نیست، اما در واقع ساده ترین راه برای کسب درآمد است؛ اما در عین حال به تلاش، زمان و انرژی نیاز دارد تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید تا در نهایت به اهداف مالی خود برسید.

از این پس راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. وبلاگ نویسی، بازاریابی وابسته، نظرسنجی آنلاین، فریلنسینگ و پادکست، نمونه هایی هستند که می توان به آنها اشاره کرد. شما می توانید به راحتی این موارد را در سایت های کسب درآمد خارجی  به دست آورید. اینها چیزی نیستند جز وب سایت هایی که به شما فرصتی برای کسب درآمد از طریق اینترنت ارائه می دهند.