اگر به کسب درآمد اینترنتی علاقه دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله به طور جامع به موضوع کسب درآمد اینترنتی پرداخته ایم. ما در این مقاله به مزایا، مهارت ها و معرفی انواع روش های نوین کسب درآمد اینترنتی پرداخته ایم. در صورتی که شما روش جدیدی را تجربه کرده اید با ما در همین صفحه در میان بگذارید.

چرا باید از اینترنت کسب درآمد کنیم؟مزایای کسب درآمد اینترنتی چیست؟

به دلیل وجود کرونا و اجرای قانون قرنطیه علاوه بر بحران بهداشتی بحران اقتصادی نیز به وجود آمده است. بسیاری از افراد کسب و کار خود را از دست داده اند و یا ساعات کاری خود را کاهش داده اند و همین افراد به دنبال کسب درآمد در بستری امن هستند که بدون تعطیلی و قرنطینه بتوان از آن کسب درآمد کرد. پیشنهاد بسیاری از فعالان اقتصادی فعالیت در فضای مجازی می باشد.

همانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد اما این که چرا بسیاری از افراد از طریق اینترنت به درآمد بالایی رسیدند. جواب آن بسیار ساده است، زیرا اینترنت را اگر به مانند یک دنیای بزرگی در نظر بگیریم روزانه میلیارد ها کاربر از آن برای خرید و فروش، اشتراک گذاری خاطرات، گشت و گذار و کسب درآمد استفاده می کنند پس می توان گفت بستر مناسبی برای ارائه ی هنر، دانش و تجربه ی شما برای کسب درآمد و ثروت اندوزی می باشد.

مردی در حال کسب درآمد از اینترنت

شاید در همین ابتدا  کسب درآمد اینترنتی به نظر شما پر ریسک و غیرقابل اعتماد باشد اما واقعیت در دنیای تجارت چیز دیگری است. اگر روش های کسب درآمد اینترنتی را یاد بگیرید بدون ریسک به درآمد خواهید رسید و این نکته را باید بدانید که این روز ها مفهوم پول درآوردن در نظر مردم عوض شده و بسیاری از مردم خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند، خرید اینترنتی را ترجیح می دهند و تمام وقت خود را صرف گشتن در اینترنت برای کسب درآمد می کنند.از مزایای کسب درآمد در اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

عدم نیاز به سرمایه ی بالا

بسیاری از کسب و کار ها تنها با یک سیستم رایانه و اتصال به اینترنت صورت می گیرد ولی هستند کسب و کارهایی که نیاز به سرمایه ی اولیه ی کمی دارند.

یکی از مهمترین سرمایه های اولیه در کسب و کارها خرید و اجاره ی دفتر و یا مغازه ای برای فروش می باشد که خوشبختانه در کسب و کار آنلاین این قسمت از هزینه صرفه جویی می شود. در کسب درآمد آنلاین شما نیازی به دفتر ندارید و می توانید در یک فضای کاری که در منزل برای خود تعیین کرده اید به درآمدزایی از اینترنت برسید.

انعطاف بالا

در کسب و کار اینترنتی شما هر روز، هر ساعت و هر مکانی که بخواهید می توانید به اینترنت متصل شوید و کار کنید.

در کسب درآمد اینترنتی شما رئیس خود هستید و هر زمان که بخواهید می توانید برنامه ریزی کنید و مشغول به کار شوید. انعطاف پذیری در زمان یکی از مزیت های اصلی کسب و کار اینترنتی است که این مزیت برای زنان خانه دار، دانشجویان و افرادی که دارای چند شغل هستند بسیار مناسب است زیرا هر زمان که بخواهند می توانند زمان خود را سازماندهی کنند و به کسب و کار خود برسند.

بدون ریسک و بدون دردسر

یکی دیگر از مزیت های کسب درآمد اینترنتی بدون ریسک بودن آن است زیرا بستر های پرداختی آنلاین سبب می شود این کسب و کار ایمن و آسان باشد. در شغل های اینترنتی شما مجبور نیستید نگران چک برگشتی و حساب های خالی باشید زیرا پرداخت ها قبلا صورت گرفته اند.

دسترسی همگانی

اینترنت بستری آسان و راحت برای دسترسی همه ی کاربران فراهم می کند بدین صورت که شما با راه اندازی کسب و کار خود می توانید از سرتا سر کشور مشتری داشته باشید.

در کسب و کارهای اینترنتی مشتریان محدود به جغرافیای خاصی نیستند و همین امر سبب می شود کسب و کارها پرسود و پر مشتری باشند.

 مهارت های لازم برای کسب درآمد  از اینترنت چیست؟ معرفی چند شغل برای کسب درآمد اینترنتی 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش پدیده ی نوظهور اینترنت این موقعیت کسب درآمد برای بسیاری از افراد که بدون دانش و یا تخصص خاصی هستند فراهم شده است. و از بین روش های کسب درآمد معمولا آن هایی که قابلیت اجرایی در منزل را دارند خیلی نیاز به مهارت خاصی ندارند.

 درست است که ایده های کسب درآمد اینترنتی متفاوت است و شغل هایی نظیر طراحی سایت، ساخت و طراحی نرم افزارها و آموزش تخصصی مانند سازهای موسیقی و یا غیره نیاز به مهارت خاصی دارند اما برخی از کسب و کارهای اینترنتی مانند تولید داده ها نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد.

با چند روش کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به دانش خاص آشنا شوید:

تایپ

مردی در حال تایپ کردن با لبتاب

تایپ یکی از روش های کسب درآمد است که نیاز به مهارت خاصی ندارد. تایپیست بودن یکی از شغل هایی است که می توان در منزل بدون سرمایه ای انجام داد.

برای دریافت سفارش تایپ می توانید در دیوار و یا دیگر سایت ها آگهی بدهید و پروژه دریافت کنید.

تولید پادکست

ضبط پادکست یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی است بدین صورت که با یک میکروفون، لب تاپ و یک نرم افزار ضبط صدا می توان به درآمد رسید. در تولید پادکست نیاز به دانش خاصی نیست و تنها می توان علایق را با دیگران به اشتراک بگذارید. در تولید پادکست اگر حمایت های تجاری مانند تبلیغات باشد به زودی می توان به درآمد رسید. یکی از نکات مورد توجه در تولید پادکست این است که پادکست تولیدی نباید خیلی پیچیده و طولانی باشد.

برای مثال شما می توانید از داستان های روز دنیا صحبت کنید و یا تجربه های خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

خرده فروشی

در خرده فروشی آنلاین از طریق پیج و یا کانال خود اقدام به فروش محصولات دیگران می نماید. در خرده فروشی شما با سفارش مشتری محصول را از شخص تولید کننده دریافت و به دست مشتری می رسانید.

در این روش از کسب درآمد نیازی به وجود انبار و یا نگهداری از محصولات نیست و شما محصولات را به روز خریداری می کنید.

برای مثال شما می توانید یک سایت و یا یک پیج عطاری در اینستاگرام راه اندازی کنید و با تولید محتوای مناسب جذب فالوور نمایید و بعد از آن اقدام به فروش محصولات دیگر عطاری ها را در پیج خود بفروشید.

کتاب الکترونیکی

تولید کتاب الکترونیکی راهی امن برای کسب درآمد است. در تولید کتاب الکترونیکی شما باید کتاب را تایپ کرده صفحات آن را قالب بندی و طراحی روی جلد را انجام دهید. اگر مهارت طراحی را ندارید می توانید از یک طراح کمک بگیرید و یا اینکه طرح های محبوب از نرم افزار پینترست کپی برداری کنید.

برای آن که مشتری خود را پیدا کنید می توانید آگهی تولید کتاب الکترونیکی در دیوار بدهید و یا اینکه چندین  فصل از کتاب خود را به رایگان در اختیار قرار دهید و بعد از آن که مخاطب جذب شد ان را در ازای دریافت هزینه در دسترشان بگذارید.

راه اندازی دوره های آنلاین

به اشتراک گذاری دانش دیگران یکی از گزینه های کسب درآمد است. اگر شما در دانش خاصی تخصص ندارید می توانید دانش دیگران را بفروشید. برای راه اندازی دوره های آموزشی آنلاین شما نیاز به جمع آوری اطلاعات، قالب بندی و چگونگی نحوه ی ارائه خواهید داشت. به طور مثال شما می توانید دوره های آموزش بورس را که ویدئو ها و پکیج های آموزشی آن به طور رایگان در اینترنت وجود دارد را جمع آوری کرده و آن را به صورت پکیج بفروشید. و یا اینکه یک پیج دستور آشپزی در اینستاگرام برای خود بسازید و دستور های َآشپزی را به رایگان از اینترنت دانلود کرده و در پیج خود به اشتراک بگذارید.

برای ایجاد یک دوره پکیج محبوب و موفق شما نیاز است که دوره های دیگران را تماشا کنید و سپس بررسی کنید بدین معنا که نقاط ضعف و قوت را شناسایی و دست به خلاقیت جدید بزنید.

تلگرام

صحفه موبایل که تلگرام باز است

تلگرام یکی از نرم افزار قابل نصب بروی گوشی همراه و یا لب تاپ می باشد. این شبکه ی اجتماعی امکان ارتباط با دیگران را فراهم می کند. این نرم افزار مورد محبوب ایرانیان بوده و میلیون ها کاربر آن ایرانی هستند پس به خوبی می توانید از این نرم افزار برای رسیدن به درآمد استفاده کنید.

شما میتوانید اگر به موضوع خاصی علاقه دارید با ایجاد کانال و قرار دادن محتواهای مورد علاقه ی ممبر و یا همان عضو بپردازید. بعد از افزایش بیشمار تعداد کاربران خود می توانید به فروش محصولات و یا پکیج های آموزشی و یا تبلیغات بپردازید. تلگرام یک کسب و کار خانگی می باشد که می تواند درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد

برنامه ریز مجالس

یکی از فرصت های شغلی که در اینترنت نیاز به مهارت و دانش زیادی ندارد برنامه ریز مجالس می باشد.

در برنامه ریزی مجالس شما می توانید مدیریت مالی، مشاوره، هماهنگ کننده ی سالن و مجری و عکاسی، رزرو باغ و یا رستوران را به صورت آنلاین و مجازی انجام دهید. در صنعت برنامه ریزی مجالس به خصوص عروسی پول زیادی را می توان کسب کرد.

بلاگری

بلاگری در اینستاگرام تنها شغلی پر درآمدی است که نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد! بدین صورت که شما روزمرگی ها و علایق خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید. شما می توانید علایق خود را که در زمینه های آرایشی، آشپزی، گل و گیاه و مد و فشن را در اختیار فالوور های خود قرار دهید.

برخی از بلاگر ها که دارای درآمد های میلیونی هستند نیاز مخاطب و یا مواردی را که با آن سرگرم می شوند را شناسایی می کنند و بر اساس آن تولید محتوا انجام می دهند.

برای آن که بلاگر موفقی شوید باید پرکاربرد ترین و محبوب ترین موضوعایت هایی که برای مخاطبان جذاب است را بشناسید و پیج خود را بر اساس آن طراحی و دیزاین کنید.

ضرورت آموزش و یادگیری برای کسب درآمد از اینترنت

درست است که ما در این مقاله به معرفی چند روش کسب درآمد بدون نیاز به دانش و تخصص خاصی پرداختیم اما این نکته را باید بدانید که برای آن که موفق شوید باید به کسب مهارت و دانش بپردازید. هیچ کاری بدون دانش و مطالعه موفق نمی شود. واقعا اگر پول و یا دانش و مهارتی ندارید برای آن که بتوانید به آرزوهای خود برسید و سطح توقعات خود را برآورده کنید حتما نیازمند آموزش و یادِگیری هستید. درست است که کسب مهارت و متخصص شدن کار سخت و دشواری است اما برای آن که بتوانید رقبا را کنار بزنید و مشتری جذب کنید نیازمند دانش هستید. مطالعه و تلاش به رشد کسب و کار شما بسیار کمک می کند.

14 روش کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد های میلیونی تنها با یک گوشی موبایل و یا یک سیستم رایانه تنها یک آرزوی دست نیافتنی بود اما امروزه این آرزو برای میلیون ها نفر به لطف اینترنت محقق شده است. این جادوی فضای مجازی است که می توان از طریق راه های خلاقانه به درآمد بالا رسید.

قبل از آن که اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنیم باید چند نکته را مورد بررسی قرار دهیم

  1. نوع کسب و کار را مشخص کنیم. یعنی این ایده بر فروش محصولات، خدمات است و یا توسط خود مخاطب هدایت می شود.
  2. هزینه های راه اندازی. مقدار بودجه ی اولیه ای که برای راه اندازی نیاز دارید.
  3. ظرفیت سود
  4. تلاش و کسب مهارت. برای رسیدن به درآمد به چه مقدار تلاش و مهارت نیاز است.
  5. در کسب و کار شما چقدر پتانسیل و ظرفیت برای رشد و توسعه ی شغل شما وجود دارد.

مقاله مرتبط:” آیا کسب درآمد از اینترنت روزانه ۳ میلیون ممکن است؟

با این تفاسیر ما چند مورد از بهترین گزینه های کسب درآمد اینترنتی را بررسی می کنیم.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه یک مدل از کسب درآمد اینترنتی است بدین صورت که شما یک محصول را به دیگران می فروشید اما تولید کننده ی آن نیستید. اگر سرمایه ی بالایی دارید می توانید محصول را مستقیم از تولید کننده بخرید و بسته بندی و قیمت گذاری کنید و بعد اقدام به فروش کنید. اما اگر سرمایه ی کافی ندارید می توانید محصول را با توجه به سفارش مشتری از تولید کننده تهیه کنید و بعد به دست مشتری برسانید.

راه اندازی فروشگاه لباس اینترنتی لباس یکی از موارد پرمشتری و پر سود در این زمینه می باشد. شما حتی می توانید با خرید لباس از کشور ها مانند ترکیه و یا چین اقدام به فروش آن در فروشگاه اینترنتی خود نمایید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از راه های امن و بدون ریسک در کسب درآمد اینترنتی است منتها باید کار تبلیغات و بازاریابی را خوب انجام دهید.

مقاله مرتبط:”چرا باید از فروشگاه ساز استفاده کنیم؟ 

همکاری در فروش

همکاری در فروش یکی از محبوب ترین راه ها برای رسیدن به درآمد است. در بازاریابی وابسته شما دیگر محصولات و برند ها را تبلیغ می کنید و از افزایش فروش آن پورسانت دریافت می کنید. در بازاریابی وابسته اگر می خواهید پیشرفت کنید باید بر بازاریابی محتوا تمرکز کنید بدین صورت که با راه اندازی وبلاگ ویا یک پیج در اینستاگرام و با قرار دادن محتوا های با کیفیت و مناسب با بازاریابی همان محصول، مشتریان را جذب کنید.

عکاسی

مردی روی درخت با دوربین عکاسی

عکاسی یکی از شغل هایی است که اگر در ان حرفه ای هم نباشید با داشتن علاقه می توانید در آن موفق شوید. شما می توانید در فضای مجازی هنر عکاسی خود را به نمایش بگذارید و بعد از آن که دیده شد کسب درآمد کنید.

بسیاری از کسب و کارها به دنبال عکاس تجاری هستند شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و سفارش قبول کنید.

یکی از شبکه های اجتماعی مهم برای جذب مشتری اینستاگرام می باشد زیرا اینستاگرام با ماهیت عکس محور خود برای کسب و کار شما بسیار سودآور می باشد.

پس برای شروع ابتدا به دنبال اینستاگرام بروید.

یوتیوب غول پولسازی

یوتیوب یک شبکه ی اجتماعی است که شما در آن می توانید فیلم های خود را بارگذاری کنید و در ازای تماشای هرچند نفر از یوتیوب پول دریافت کنید.

اما راز کسب درآمد بالا در یوتیوب این است که شما باید فیلم هایی را به اشتراک بگذارید که جنبه آموزشی و یا سرگرمی داشته باشد در این دو صورت است که مخاطبان نسبت به کانال یوتیوب شما وفادار می شوند و کانال شما را به دیگران معرفی می کنند.

یکی از نکات قابل توجه در یوتیوب این است که پول درآوردن در آن محدودیت سنی و جنسی ندارد و اگر محتواهای تولید شده جذاب باشد به سرعت محبوبیت پیدا می کند.

شما می توانید ویدئو های آموزشی درست کنید مانند پخت غذا، آموزش میکاپ، تدریس موسیقی و غیره را داشته باشید و یا اینکه ویدئو های سرگرم کننده و خنده دار بسازید.

در کسب درآمد از یوتیوب تنها باید این نکته را توجه داشت که محصولات تولیدی باید آنقدر با کیفیت و خلاق باشد تا بتوان مخاطب را ترغیب به تماشا کرد.

 اینستاگرام

اینستاگرام به یکی از نرم افزار های بزرگ کسب درآمد در فضای مجازی محسوب می شود. این نرم افزار که دارای ماهیت بصری می باشد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

بسیاری از کسب و کارها برای معرفی محصولات و خدمات خود از اینستاگرام استفاده می کنند زیرا در این نرم افزار به خوبی می توان بر روی عکس ها و فیلم های تبلیغاتی با کیفیت سرمایه گذاری کرد. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید حتما یک سراغ اینستاگرام بروید.

در اینستاگرام با استفاده از بارگذاری ویدئو های آموزشی، تبلیغات و تولید داده های بصری جذاب به درآمد رسید.

مقاله مرتبط:تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ ” – آموزش اینستاگراماینستاگرام مارکتینگ

 

مترجمی

مترجمی زبان های خارجی یکی از کسب درآمد های آسان و بدون دغدغه است. اگر می خواهید در کار مترجمی قوی ظاهر شوید باید به دو زبان تسلط کامل داشته باشید.

برای پیدا کردن کار ترجمه می توانید در دیوار آگهی دهید ویا اینکه نمونه کارها و متن های ترجمه شده ی خود را در صفحه ی خود قرار دهید و مشتری جذب کنید.

یکی از گزینه های عالی برای ترجمه، ترجمه ی کلیپ های آموزشی می باشد شما می توانید کلیپ های آموزشی خارجی را دانلود کنید و آن را ترجمه کنید و بعد به دیگر پیج ها بفروشید.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از امن ترین و قدیمی ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. افرادی که به نویسندگی علاقه ی زیادی دارند به خوبی می توانند از این طریق کسب درآمد کنند.

شما در وبلاگ خود می توانید خاطرات جذاب، تجربه های کاری و یا هیجان انگیز را بنویسید و یا محتوای متنی را تولید کنید که مخاطب به صفحه ی شما وفادار بماند. در کسب درآمد از وبلاگ میزان بازدید بسیار مهم است و به همین خاطر است که بر روی محتوای تولیدی بسیار تاکید می شود.

برای آن که بازدید وبلاگ خود را بالا ببرید بر روی کلمات کلیدی ویژه ی گوگل تاکید ویژه ای داشته باشید و با دقت و تمرکز محتوای متنی ایجاد کنید.

برای آن که وبلاگ شما عظیم شود باید طراحی مناسب و جذابی داشته باشد.

چگونه از وبلاگ نویسی درآمد داشته باشیم؟

راه های مختلفی برای کسب درآمد از وبلاگ وجود دارد. شما می توانید با قرار دادن تبلیغات در صفحه ی خود به درآمد برسید.

می توانید متن ها و پست های حمایتی در صفحه ی خود بارگذاری کنید و از برند ها و مارک های خاصی حمایت کنید.

می توانید محصولات مرتبط را محتوای صفحه ی خود را بفروشید. به طور مثال اگر از تجربه های کوهنوردی و طبیعت گردی خود می نویسید می توانید لباس و یا وسایل کوهنوردی بفروشید و یا اینکه اگر تجربه ها و دستور های آشپزی می گذارید می توانید مواد غذایی بفروشید.

تولید و طراحی نرم افزار

یکی از ایده های پولساز اینترنتی تولید و طراحی نرم افزار است. تولید و طراحی نرم افزار در بازار بسیار پر تقاضاست زیرا شاهد استفاده ی هرچه بیشتر مردم از این نرم افزار ها هستیم. هرچه نرم افزار خلاقانه و با گرافیک وطراحی زیبا باشد جذب مشتری آن بیشتر است. نرم افزار های بازی، آموزشی، چالش های لاغری و ادیت فیلم و عکس از پرطرفداران می باشند.

قبل از طراحی نرم افزار این نکته را مدنظر داشته باشید که حتما نیاز بازار را بسنجید تا نرم افزار مشابه و بدون کاربرد طراحی نکنید.

طراحی گرافیک

مردی درحال کار با نرم افزار فتوشاپ

طراحی گرافیک دنیای بزرگی را برای کسب درآمد در اینترنت برای شما فراهم می کند.. اگر هنرمند هستید و دستی بر قلم دارید می توانید این مهارت شگفت انگیز  را به نمایش بگذارید و آن را بفروشید.

شما باید طرح ها و قالب های گرافیکی خود را بسازید و آن را در سایت و یا پیج خود به فروش بگذارید و یا همچنین اگر روند چاپ برای شما مقدور می باشد طراحی های خود را بر روی دیگر محصولات مانند تیشرت، ماگ، بلوز به فروش برسانید.

امنیت پیج

اگر مهارت فنی در زمینه ی امنیت پیج ها و سایت ها دارید این یکی از راه ی کسب درآمد عالی در فضای اینترنت محسوب می شود. تامین امنیت صفحه ها و پیج ها برای عدم نفوذ هکر ها و افراد سودجو بسیار لازم و ضروری است.

افرادی که تامین امنیت صفحه ای را بر عهده دارند باید در کد نویسی مهارت بالایی داشته باشند تا بتوانند موارد نفوذ در آن صفحه را شناسایی و مانع از حمله ی سایبری شوند.

امروزه به دلیل آن که پیج هایی با فالوور میلیونی در فضای اینستاگرام و یوتیوب وجود دارد تقاضای زیادی برای وجود همچین شغلی در این فضا بسیار احساس می شود. پس اگر مهارت لازم در این زمینه را دارید سریع دست به کار شوید.

فریلنسینگ

فعالیت فریلنسینگ یک روش مناسب برای کسب درآمد اینترنتی است. در فریلنسینگ شما به صورت یک فرد مستقل و تنها کار می کنید تا زمانی که توسط یک کسب و کاری استخدام شوید. در این فرآیند شما فعالیت های دیگران را به صورت دور کاری انجام می دهید و پول دریافت می کنید. طراحی بنر، نوشتن محتوا، طراحی سایت از فعالیت های فریلنسینگ محسوب می شود.

نویسندگی

با افزایش بازاریابی به تولید محتواهای متنی تقاضا برای نویسندگی نیز افزایش پیدا کرده است. امروزه برند ها و غول های تجارت بزرگ در دنیا به دنبال نویسنده برای تولید محتوا هستند.

اگر در یک حوزه ی خاص دانش تخصصی کسب کنید بهتر می توانید اقدام به نویسندگی کنید زیرا بسیاری از نویسندگان کلی گرا هستند و برای موارد بسیاری از محتواها نویسندگی می کنند با این حال داشتن تخصص در زمینه ای خاص به شما کمک می کند محتواهای بهتری بنویسید

معلمی آنلاین

علوم، ریاضیات و زبان درس هایی هستند که موقعیت زیادی برای آموزش دارند اگر در این دروس تخصص دارید می توانید به آموزش آنلاین بپردازید.

داشتن مدرک و تجربه کمک زیادی به جذب دانش آموزش های زیادی در زمینه ی آموزش می کند.

برای آن که دانش آموزان خود را پیدا کنید ابتدا شروع به تولید کلیپ ها و یا صوت های آموزشی نمایید و بعد با بارگذاری در صفحه ی شخصی خود می توانید دانش آموز جذب کنید. در تولید محتواهای آموزشی خلاقیت را فراموش نکنید.

دستیار مجازی

دستیار مجازی یکی از شغل های نوظهوری است که با وجود شبکه های اجتماعی به وجود آمده است. شما در این شغل به کمک کارآفرینان و یا صاحبان کسب و کار های اینترنتی رفته و برنامه های شغلی آنان را در فضای مجازی ساماندهی می کنید. از وظایف دستیاران مجازی می توان به عکاسی، تبلیغات، پاسخگویی به سفارشات، بررسی کامنت ها، حسابداری و در کل به پشتیانی از مشتریان می پردازید.

خدمات مشاوره ای

خدمات مشاوره ای یکی از شغل های است که به صورت آنلاین آن می تواند پول زیادی را برای شما کسب کند. مشاوره های آموزشی، روانشاسی، دینی و مشاوره های ورزشی از پرطرفداران این شغل می باشد. پس اگر تخصص لازم را در این زمینه دارید سریع دست به کار شوید.

ابتدا پیج و صفحه ی خود را تاسیس کنید و اقدام به اشتراک گذاری اطلاعات خود نمایید بدین صورت حرفه ی  خود را به دیگران معرفی می کنید.

چند ترفند برای بهتر دیده شدن کسب و کار

خلاقیت داشته باشید

به سراغ روش های جدید و تکنیک های جدید در فروش بروید.

بحث ها و نظرات چالشی ایجاد کنید.

بازخورد مثبت محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.

فرآیند خرید را تسهیل کنید.

جایزه و مسابقه برگذار کنید.

اگر این روش های بالا را به کار ببندید کسب و کار خود را متمایز از دیگران نشان می دهید.

نتیجه گیری

در این مقاله روش های گوناگون رسیدن به درآمد از اینترنت را برای شما بازگو کردیم. و چندین روش پرکاربرد و زود بازده کسب درآمد اینترنتی را معرفی کردیم. و گفتیم که اینترنت سرشار از ایده های کسب درآمد است که می توانید در آن به پول برسید. منتها باید روش های گوناگون را امتحان کنید تا بتوانید به نقطه ی دلخواه خود برسید. در پایان این نکته را توجه کنید که هرکدام از این روش ها نیازمند تلاش و کسب و مهارت است تا بتوان در آن به نتیجه رسید.