افزایش فروش بیمه عمر، هدفی است که بسیاری از نمایندگان بیمه عمر به آن فکر می‌کنند اما می‌دانند که دستیابی به آن چندان آسان نیست. فرایند فروش بیمه عمر، یکی از پیچیده ترین انواع فروش است. زیرا این فرآیند مانند فروش ماشین یا مجموعه‌ای جدید از چوب گلف نیست که از قبل، مشتری نوعی دانش و علاقه به آن داشته باشد. اغلب اشخاصی که می خواهید به آنها بیمه بفروشید نمی خواهند از پول خود جدا شود.

هر فروشنده هوشیار بیمه می داند که افزایش فروش بیمه عمر، آسان نیست و زمان و تلاش زیادی را می طلبد. علاوه بر این، روش و مسیری که برای رسیدن به این هدف در پیش گرفته می شود باید درست باشد. تنها در این صورت است که می‌توان مطمئن بود که تلاش های نمایندگان به نتیجه خواهد رسید. حال بیایید بهترین پاسخ های موجود برای سوالِ «چگونه فروش بیمه عمر را افزایش دهم؟» را پیدا کنیم.

روش های افزایش فروش بیمه عمر

برای افزایش فروش در بیمه عمر، شما باید بدانید دقیقا بدانید که چه می کنید. در غیر این صورت، هیچ درآمدی نخواهید داشت. چند توصیه وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند شانس خود را برای فروش بیمه های عمر افزایش دهید. این توصیه ها عبارتند از:

افزایش فروش بیمه عمر با توسل به احساسات مشتریان احتمالی

نمایندگان بیمه عمر هنگام فروش بیمه های عمر، باید بتوانند احساسات مشتریان خود را تحریک کنند. این کار می تواند با تاکید بر اهمیت امنیت برای عزیزان رخ دهد. یا با تأکید بر اینکه چگونه خرید بیمه عمر میتواند آرامش خاطر را در مواقع سخت فراهم کند. بسیاری از مردم تصمیمات احساسی می گیرند، بنابراین توسل به احساسات مشتریان احتمالی، می تواند فروش بیمه عمر را به طور موثر افزایش دهد.

برای نمایندگان بیمه عمر نباید مهم باشد که یک مشتری بالقوه چقدر در مورد بیمه می داند. اگر آنها بتوانند به مشتریان القا کنند که خرید بیمه به نحوی ملموس به زندگی‌ها کمک می‌کند، موفقیت در فروش بیمه عمر حاصل شده است. ارائه اطلاعات به مشتریان بالقوه به تنهایی باعث فروش بیمه عمر نمی شود. مشتریان باید احساس کنند که چیز مهمی بدست خواهند آورد.

افزایش فروش بیمه عمر با تاکید بر اهمیتِ پوشش ها

میز دکتر به همراه لبتاب و بیمه عمر و دیگر وسایل مربوط

برای افزایش فروش در بیمه عمر باید توجه افراد را به سمت پوشش های بیمه نامه های عمر جلب کنید. بسیاری از مردم تنها زمانی که صاحب فرزند شوند، بیمه عمر می خرند. اما این یک اشتباه است زیرا قبل از اینکه اتفاقی غیرمنتظره رخ دهد داشتن پوشش، ضروری است. تاکید بر اهمیت بیمه برای همه مشتریان می تواند کمک زیادی به افزایش فروش بیمه عمر کند.

نمایندگان بیمه عمر همیشه باید برای پاسخ به این سوال آماده باشند که چرا به بیمه عمر نیاز دارم؟. پاسخ به این سوال، یک موضوع پیچیده است اما نمایندگان باید بتوانند آن را در قالب عباراتی ساده و قابل درک برای مشتریان بیان کنند. مشتریان بالقوه اگر احساس کنند که یک بیمه نامه عمر برای آنها ضروری است احتمال خریدشان، بسیار بیشتر می شود.

مقاله مرتبط:”بهترین روش های افزایش فروش در سایت

افزایش فروش بیمه عمر با درپیش گیری یک رویکرد فعالانه

به منظور افزایش فروش بیمه عمر، ضروری است که یک رویکرد فعالانه داشته باشید. یعنی قبل از اینکه با مشتریان خود تماس بگیرید باید بدانند آنها از نظر پوشش و مزایا به دنبال چه چیزی هستند. هنگامی که در عمل شروع به تماس یا ملاقات حضوری با مشتریان کردید، این آگاهی قبلی می‌تواند فروش بیمه‌های عمر را بسیار روان تر کند.

همچنین اگر نمایندگان بیمه عمر، از قبل بدانند که چرا ممکن است برخی از مشتریان به خرید بیمه بی میل باشند موفق‌تر عمل خواهند کرد. این آگاهی، می تواند به متقاعد کردن مشتریان بالقوه کمک کند. رویکرد فعالانه به معنای زورگویی یا تهاجمی بودن نیست بلکه صرفاً به معنای آمادگی و صرف زمان برای درک خواسته‌ها و نیازهای هر مشتری است.

برای فروش موفق تر بیمه عمر، اعتماد را در اولویت قرار دهید

برای موفقیت در افزایش فروش بیمه عمر باید یک نماینده بیمه قابل اعتماد باشید. اعتماد، هنگام فروش بیمه عمر اهمیت زیادی دارد و امری ضروری است. اعتماد پایه و اساس هر رابطه ای است و مشتریان برای خرید بیمه عمر باید به نمایندگان بیمه اعتماد کنند. اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه شما می دانند که قابل اعتماد هستید می تواند به افزایش فروش بیمه عمر کمک کند.

مقاله پیشنهادی:“معرفی راهکار های افزایش فروش در رستوران 

برای موفقیت بیشتر در فروش بیمه عمر از فناوری استفاده کنید

در جوامع امروزی، به نظر می رسد که همه افراد در طول روز، نوعی دستگاه فناوری در نزدیکی خود دارند. از جمله تلفن هوشمند، لپ تاپ یا تبلت. این موضوع به نمایندگان بیمه عمر فرصتی منحصر به فرد می دهد تا در هنگام فروش بیمه عمر، از فناوری به نفع خود استفاده کنند. گزینه های متفاوتی برای این کار وجود دارد. مانند استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و لینکدین برای ارتباط با مشتریان بالقوه یا ایجاد ویدیوهایی که مزایای بیمه عمر را توضیح می‌دهند. استفاده از فناوری در فروش بیمه عمر می تواند به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید.

کلمات پایانی

فروش بیمه عمر، علاوه بر نمایندگان بیمه عمر در اختیارات بسیاری از نمایندگان عمومی بیمه نیز وجود دارد. با این وجود، هنوز افراد زیادی در فروش آن مشکل دارند. به خصوص زمانی که سروکارِ نمایندگان با مشتریان بالقوه ای است که از نیاز خود به بیمه عمر مطمئن نیستند. در کل، برای افزایش فروش بیمه عمر باید بتوانید این موضوع را القا کنید که بیمه عمر، مهم‌تر از آن چیزی است که احساس می‌شود.