برای راه اندازی یک کسب و کار باید نکات بسیاری را در تظر بگیرید برای مثال میزان سرمایه برای شروع یک کسب و کار خیلی مهم است. به عنوان مثال راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون تومان نمی تواند دشوار باشد زیرا می توانید با صرف وقت و بررسی ایده های متنوع کسب و کار ایده آل خودتان را شروع کنید.

دانستن اینکه چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنید، فقط شروع کار است. با این حال، سرمایه‌گذاری‌های روی کسب و کارهایی که ریسک کمتری دارند، بخشی از این نگرانی‌ها را می تواند از بین ببرد.

خوشبختانه، تعداد زیادی کسب و کار کوچک و بزرگ وجود دارد که می توانید با 200 الی 300 میلیون تومان آنها را راه اندازی کنید. نکته کلیدی این است که کسب و کاری را پیدا کنید که با مهارت ها و دانش شما هم جهت و همسو باشد. در اینجا ما به تعدادی ایده خوب برای راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون اشاره می کنیم که می توانید از آنها برای شروع کسب و کار خود استفاده کنید.

چند ایده راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون

برای شروع، ابتدا تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید کار شما تمام وقت یا پاره وقت باشد. شما ممکن است با یک دفتر سیار کار خود را شروع کنید یا ممکن است حضور آنلاین را به حضور فیزیکی ترجیح دهید. همچنین ممکن است یک فروشگاه کوچک برای شروع کار خود اجاره کنید.

برای موفقیت، کسب و کار شما باید دارای موارد زیر باشد:

  • کسب و کاری که شما را به جلو سوق می دهد
  • کسب و کاری که مورد تقاضا است
  • کسب و کاری که شما با اشتیاق به دنبال آن می روید
  • کسب و کاری که حساب بانکی شما می تواند بدون زیان سنگین از عهده آن برآید

طراح لوازم هنری و مد:

اگر در زمینه مد استعداد دارید و از ساخت لوازم زیبا لذت می برید، ممکن است به عنوان یک طراح لوازم هنری و مد در جامعه ظهور کنید. برای شروع فقط باید سبک و نوع هنری که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید. این موضوع می تواند هر چیزی باشد، از کفش، جواهرات، کیف دستی گرفته تا کمربند، کلاه، دستکش یا کیف پول.

شما می توانید طرح های خود را ایجاد کنید یا با یک تولید کننده لوازم جانبی مد همکاری کنید تا مجموعه ای را به نام خود راه اندازی کنید. هنگامی که محصول خود را دارید، می توانید آنها را در پلتفرم هایی مانند تلگرام و اینستاگرام بفروشید. همچنین می‌توانید در نمایشگاه‌های صنایع دستی شرکت کنید، جایی که می‌توانید کالاهای خود را شخصاً به مردم بفروشید.

طراحی و ساخت لوازم هنری و مد می تواند بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون یا 300 میلیون تومان باشد.

ماساژ درمانی:

فردی درحال ماساژدادن یک مرد مسن

اگر توانایی گرفتن یک ماساژ خوب را دارید می توانید از این فرصت  استفاده کنید. در واقع، بسیاری از مردم برای تسکین درد و بازیابی عضلانی به ارائه دهندگان خدمات ماساژ مراجعه می کنند. البته شما می توانید از صندلی ماساژ برای این کار استفاده کنید.

شما می توانید کار خود را با خرید ۲ الی ۳ دستگاه صندلی ماساژ در یک سالن شروع کنید و روزانه آنها را به افراد نیازمند اجاره دهید، می توانید مستقیماً با تجهیزات خود به خانه یا دفتر مشتری برویدتا هزینه ها را کاهش دهید و سود خوبی کسب کنید.

با کمی تلاش می تواند گزینه مناسب برای راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون تومان باشد. البته ناگفته نماند به دانش و مهارت زیادی لازم ندارد.

تجارت اسانس و صابون:

این ایده تجاری ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما از اینکه چقدر می تواند سودآور باشد شگفت زده خواهید شد.

در مورد روغن‌های ضروری تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که مردم کسب‌ و کارهای سودآوری با این محصول ایجاد کرده‌اند. تعداد فزاینده‌ای از مردم از روغن‌های ضروری برای چیزی بیشتر از عطر استفاده می‌کنند.

شما می توانید با  راه اندازی این کسب و کار درآمد خوبی در طول ماه کسب کنید، البته شروع ان کمی سخت است برای این که باید مواد لازم و تجهیزات لازم برای تولید اسانس و صابون را خریداری و نحوه کار با آنها را یاد بگیرید.

زیبایی این نوع کسب و کار، این است که ساخت آنها فوق العاده آسان است، به خصوص روغن های ضروری. شما می توانید با تولید محصولات منحصر به فرد سود زیادی از این بازار کسب کنید.

شما باید کمی بیش از 200 میلیون تومان برای خرید تجهیزات، مواد و بسته بندی اولیه سرمایه گذاری کنید؛توجه کنید. ایجاد حاشیه سود ناخالص ۵۰ درصدی با این نوع کسب و کار امکان پذیر است، اما درآمد شما تحت الشعاع فروش شما خواهد بود. پلتفرم های متعددی برای فروش محصولات شما وجود دارد که می توانید از انها استفاده کنید.

مقاله مرتبط:نکات مهم در راه اندازی کسب و کار چیست؟” 

خرید و فروش مکمل های تناسب اندام:

یکی دیگر از ایده های مناسب برای شروع راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون خرید و فروش مکمل های تناسب اندام است.

 گاهی اوقات برای تأمین انرژی بیشتر برای تمرینات طاقت فرسا به انرژی اضافی نیاز دارید و مکمل های تناسب اندام دقیقاً با این هدف به وجود آمده اند.

آنها در اشکال مختلفی مانند قرص، کافه، شیک و پودر وجود دارند تا بسیاری از ترجیحات شخصی را برآورده کنند.

جوانان به طور عمده از مکمل های تناسب اندام استفاده می کنند، به طوری که مؤسسه ملی بهداشت دریافته است که 66٪ از افراد در سن نوجوانی و جوانی آنها را مصرف می کنند.

برای متمایز شدن از هزاران برند موجود در بازار، ضروری است که یک سازنده مورد اعتماد و دارای گواهی را شناسایی کنید و با یک طراح معتبر همکاری کنید تا یک لوگو و برچسب چشم نواز برای شرکت خود ایجاد کنید.

خرید و فروش مکمل های تناسب اندام می تواند ایده خوبی برای افراد علاقه مند به این کار باشد. شما برای راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون توامان؛ می توانید روی این ایده تمرکز کنید.

نتیجه گیری 

این مشاغل را می توان به صورت تمام وقت یا پاره وقت راه اندازی کرد. مکان شما ممکن است خانه یا محل کسب و کار مشتریان شما، یک ون یا کامیون، یک ویترین فروشگاه کوچک یا حتی فقط یک وب سایت باشد. این روزها امکان راه اندازی  کسب و کار با 200 میلیون تومان وجود دارد که آن را راه اندازی کنید.